Gå til innhold

NY! Nokia 5500 Diskuter!


Anbefalte innlegg

Takk for at du også delte din oppfatning av telefonen! Jeg har bestilt meg en, så gleder meg som en liten unge.

Mr_Jinks: har du link til den plassen hvor man laster ned den stemmen?

6718242[/snapback]

 

 

Joda, her er linken til "Catalogs" Dette programmet installerer du på telefon.

 

http://www.nokia.no/support/phones/5500/in...?cat=smartphone

 

Etterpå kobler opp mot Nokia igjennom dette programmet og går inn på "Nokia" og videre til medlingsoppleser. Der finner du også "Silje" (Din nye venn :D )

 

Da kan du hente stemmen der, eller hente den her:

 

http://www.nokia.no/support/phones/5500/in...h_app_term_bank.

 

Hvis det høres litt komplisert ut, er det det ikke det i det heletatt...

Endret av Mr_Jinks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var iallefall adskillig bedre enn bildene på mobile-review. De her var jo faktisk ganske brukbare. Har du noen bilder som er tatt når det er litt mørkere?

6719453[/snapback]

Nei har ikke det.Synes ingen telefoner er særlig bra når det er dårlig lys,ikke engang N73.Tror enda det går tid før de virkelig kan erstatte et digitalkamera.Men jeg er fornøyd med bildene tatt i dagslys.Ca samme kvalitet som på N70.
Lenke til kommentar
Hvordan er navigasjonstasten? Gsmarena skriver (i preview) at den er forferdelig. Noen som har noe å kommentere ved batteritiden?

 

Hvordan er lyden av tastene?

Hvordan er vibrasjonen? (eks. støyende)

6758633[/snapback]

 

Navigasjonstasten synes jeg er slik som den skal være! Batteritiden er ikke det beste jeg har vært innenom. Jeg lader den ca hver 2. dag. (Bruker den da forholdsvis mye)

Tastene lager litt lyd. Ingen blir plaget av det, men er det HELT stille i et rom og du sitter å taster en lang melding, vil du nok få noen blikk på deg. Vibrasjonen lager derimot ikke noen form for plagende lyd. Rett og slett helt vanlig vibrasjonslyd.

Hadde ikke vært i tvil på å kjøpe denne telefonen hvis du vil ha en telefon som (forhåpendligvis) tåler litt, har alt av moderene spesifikasjoner og som i tillegg har noen tøffe ekstra funksjoner! (trykkfølsome områder, stegteller osv..)

Endret av MeFF
Lenke til kommentar

Jeg vurderer selv å kjøpe denne mobilen, har hatt en Nokia 5210 siden rundt 2002, før det igjen hadde jeg en Ericsson r310.. Så 5500 er en "revolusjon" iforhold til det som jeg har hatt tidligere (ved tanke på at 5210 ikke har minne). Jeg venter på anmeldelsen av 5500 fra amobil før jeg kjøper mobilen, det er greit å få vite hvordan mobilen er fra flere hold. Jeg har foreløpig ikke opplevd at sport mobiler har noen gang scoret særlig høyt hos noen anmeldere foreløpig, 5500 fikk vel ikke noen strålende kritikker fra mobile-review.com heller.. Dårlige kritikker kommer mest p.g.a features som Edge o.l. mangler, jeg trenger ikke Edge, MMS, kamera osv. Men p.g.a av at jeg liker at mobilen skal tåle litt, så er 5500 stortsett det eneste valget.

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
Jeg vurderer selv å kjøpe denne mobilen, har hatt en Nokia 5210 siden rundt 2002, før det igjen hadde jeg en Ericsson r310.. Så 5500 er en "revolusjon" iforhold til det som jeg har hatt tidligere (ved tanke på at 5210 ikke har minne). Jeg venter på anmeldelsen av 5500 fra amobil før jeg kjøper mobilen, det er greit å få vite hvordan mobilen er fra flere hold. Jeg har foreløpig ikke opplevd at sport mobiler har noen gang scoret særlig høyt hos noen anmeldere foreløpig, 5500 fikk vel ikke noen strålende kritikker fra mobile-review.com heller.. Dårlige kritikker kommer mest p.g.a features som Edge o.l. mangler, jeg trenger ikke Edge, MMS, kamera osv. Men p.g.a av at jeg liker at mobilen skal tåle litt, så er 5500 stortsett det eneste valget.

6768215[/snapback]

Den har Edge,bare så det er sagt.Telefonen er glitrende bra.Skjermen kunne vært litt større men det er det eneste negative.Kanskje batteritiden også kunne vært litt bedre.Men jeg lader uansett nesten hver dag så for meg spiller det ingen rolle

Lenke til kommentar

Jeg vet den har Edge.. men poenget var at jeg ikke trenger noe annet enn en mobil som har mer minne en 5210en, men samtidig ikke har alt mulig slags moteting som kamera. Jo features som skal presses inn i en mobil, jo mere sannsynlig er det at det kommer til å gå i stykker...

 

Men dessverre slike støt - sprut osv.. sikre telefoner fins det få av, og de som finnes har kamera (det er vel det jeg er mest imot å ha på en telefon...)..... Simens har jeg aldri likt, og deres "sports" telefon kunne jeg aldri hellere ha tenkt meg.

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...