Gå til innhold

NY! Nokia 5500 Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

der fant jeg min nye telefon ja :) har nå en siemens m75 er ikke heeelt imponert over den har vært på repp flere ganger men nå gidder jeg ikke mer. abo går ut i desember så da kjøper jeg den da! er sikkert billigere innen den tid også! hehe... noen som har sett den billig med noe telenor abo?

Lenke til kommentar
Ikke helt enig i at den nettleren er all verden, men den ligger på minnekortet når du kjøper telefonen. Installeres automatisk under første gangs oppstart. Så bytter du minnekort, er nettleseren borte.

 

Hos meg ligger den under Mine egne og heter Web.

6921753[/snapback]

 

Smak og behag.. Men takk for at du sa åssen virket. Må få den over på andre minnekortet mitt da. :). Fikk til å overføre også, men ville ikke installere. Teit av nokia. Men klarer noen av dere det på nytt minnekort. Let me know. :cool:

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Mulig de har lagt inn noen form DRM på programmet, men det høres ikke slik ut hvis du klarte å flytte filen over til ett nytt minnekort.

 

Skulle du ikke finne en løsning, så mener jeg å huske at nettleseren også lå inne på Kataloger. Innebærer jo at man må betale for GPRS-trafikken når man laster ned. Ca. 1 MB tar jeg ikke mye feil.

 

Har du ikke Kataloger på ditt nye minnekort, kan det lastes ned fra Nokias supportsider og overføres via PC Suite.

Lenke til kommentar
Mulig de har lagt inn noen form DRM på programmet, men det høres ikke slik ut hvis du klarte å flytte filen over til ett nytt minnekort.

 

Skulle du ikke finne en løsning, så mener jeg å huske at nettleseren også lå inne på Kataloger. Innebærer jo at man må betale for GPRS-trafikken når man laster ned. Ca. 1 MB tar jeg ikke mye feil.

 

Har du ikke Kataloger på ditt nye minnekort, kan det lastes ned fra Nokias supportsider og overføres via PC Suite.

6922072[/snapback]

 

Kataloger er lastet ned, men finner ikke leseren der heller. Skal man kjøpe nokia kompatiblet minnekort vil det ta en evighet. Er ikke aktuelt en gang.

 

Men en annen ting. Åssen får man endret alarmen på telefonen? Til f.eks. en mp3.

Lenke til kommentar
Mulig de har lagt inn noen form DRM på programmet, men det høres ikke slik ut hvis du klarte å flytte filen over til ett nytt minnekort.

 

Skulle du ikke finne en løsning, så mener jeg å huske at nettleseren også lå inne på Kataloger. Innebærer jo at man må betale for GPRS-trafikken når man laster ned. Ca. 1 MB tar jeg ikke mye feil.

 

Har du ikke Kataloger på ditt nye minnekort, kan det lastes ned fra Nokias supportsider og overføres via PC Suite.

6922072[/snapback]

 

Skal vistnok kopiere alt fra 64 mb minnebrikke over til den nye. Da skal det gå. Skal teste og gi tilbakemld.

 

Da var det gjort. Funket som bare det. Alle programmer er som det var på den nye brikken. :)

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Prøvde å kopiere til nytt minnekort og spillet sudoku la seg da under videklipp?Hvordan får jeg lagt spillet riktig på minnekortet?
Mulig de har lagt inn noen form DRM på programmet, men det høres ikke slik ut hvis du klarte å flytte filen over til ett nytt minnekort.

 

Skulle du ikke finne en løsning, så mener jeg å huske at nettleseren også lå inne på Kataloger. Innebærer jo at man må betale for GPRS-trafikken når man laster ned. Ca. 1 MB tar jeg ikke mye feil.

 

Har du ikke Kataloger på ditt nye minnekort, kan det lastes ned fra Nokias supportsider og overføres via PC Suite.

6922072[/snapback]

 

Skal vistnok kopiere alt fra 64 mb minnebrikke over til den nye. Da skal det gå. Skal teste og gi tilbakemld.

 

Da var det gjort. Funket som bare det. Alle programmer er som det var på den nye brikken. :)

6923071[/snapback]

Lenke til kommentar

Det jeg misliker med telefonen så langt er:

- Når man setter mp3 på som ringetone på telefonen settes den automatisk på alle profiler.

- Man kan ikke vise navn og nummer samtidig på kontaktene

- Den har ikke nedtellingstidtaker

- Skal man sette på en alarmtone på telefonen settes den automatisk som ringetone på alle profiler. (gjelder kun mp3)

- Skal man lage alarmtone med mp3 så må man overføre til telefonen der det er begrenset med plass. Ulempe ... går ikke via minnekort etter det jeg har erfart så langt.

 

Kan hende at gjør noe feil også så hvis noen har løsninger på dette så mottas det med takk.

 

Ellers fungerer telefonen helt konge! :w00t:

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Det jeg misliker med telefonen så langt er:

- Når man setter mp3 på som ringetone på telefonen settes den automatisk på alle profiler.

- Man kan ikke vise navn og nummer samtidig på kontaktene

- Den har ikke nedtellingstidtaker

- Skal man sette på en alarmtone på telefonen settes den automatisk som ringetone på alle profiler. (gjelder kun mp3)

- Skal man lage alarmtone med mp3 så må man overføre til telefonen der det er begrenset med plass. Ulempe ... går ikke via minnekort etter det jeg har erfart så langt.

 

Kan hende at gjør noe feil også så hvis noen har løsninger på dette så mottas det med takk.

 

Ellers fungerer telefonen helt konge!  :w00t:

6934581[/snapback]

 

* Om du går inn på den enkelte profilen og setter ringetone der, endres den da på alle andre profiler? Hørtes feil ut.

* Finner du ikke mp3'er du kan bruke som alarmtoner når de er lagret på minnekortet? Du legger de i (den skjulte) mappen sounds/digital ikke sant?

Lenke til kommentar
* Om du går inn på den enkelte profilen og setter ringetone der, endres den da på alle andre profiler? Hørtes feil ut.

* Finner du ikke mp3'er du kan bruke som alarmtoner når de er lagret på minnekortet? Du legger de i (den skjulte) mappen sounds/digital ikke sant?

 

Går man inn i den enkeltes profil så kan du endre der. Det stemmer, men velger du å ha en ny mp3 som ringetone så settes den på alle profiler automatisk.

 

Sistnevnte skal jeg forsøke når kommer hjem fra jobb. :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Her har en liten plastbit (del av dekselet), rett under skjermen falt av. Under der står noen tall. Tastaturet begynner å se noe slitt ut etter 1-2 mnd...

 

Diverse andre små og store feil og, men regner med at det blir rettet helt fint..

7257238[/snapback]

 

Tastaturmatten min har også begynt å løsne. Gikk bare rett til et av Nokias service-senter og leverte den der. Var jo selvfølgelig en garantisak sa de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...