Gå til innhold

Ferdig med WOW, Hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spilt WoW lenge kan du jo begynne å sosialisere med virkelige mennesker igjen :p

Det funka for meg iallefall, når mange av helgene ble brukt til raiding ble det heller lite tid til festing :)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)
Hey :)

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..   :cry:

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

har du gjort alle high lvl instance'ene som AQ, ZQ, MC, UBRS. har du foresten full epic? og er high warlord eller grand marshall, hvis det DA er du ferdig med WoW. men på neste patch kommer det en ny high lvl instance Naxxaran.

Endret av andrenilsen
Skrevet (endret)

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

har du gjort alle high lvl instance'ene som AQ, ZQ, MC, UBRS. har du foresten full epic? og er high warlord eller grand marshall, hvis det DA er du ferdig med WoW. men på neste patch kommer det en ny high lvl instance Naxxaran.

6260687[/snapback]

Jess det har jeg vettu.. smile.gif Drepte C'thun rett før jeg slutta og.. Men måtte slutte pga skole osv.

Ja, det har han. :)

Endret av Flaringo
Skrevet
Hel vanvittig at ingen har nevnt Final Fantasy XI ennå.

FINAL FANTASY XI!! :ohmy:

6171136[/snapback]

Agreed. Spiller det selv, et fantastisk underholdende spill. Etter å ha byttet server og characters et par ganger, har jeg endelig funnet meg til rette på serveren Gilgamesh i en utrolig god linkshell for mages. Har en 52 Black Mage som høyeste level der i skrivende stund. :)

Jeg har aldri spillt WOW, men ut fra det et par i linkshellen har sagt om de to spillene, skal FFXI være langt mer omfattende og utfordrende enn WOW. Ta dette med en klype salt, siden jeg har null erfaring fra WOW ;)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..   :cry:

6071199[/snapback]

6260687[/snapback]

Jess det har jeg vettu.. smile.gif Drepte C'thun rett før jeg slutta og.. Men måtte slutte pga skole osv.

Ja, det har han. :)

6261350[/snapback]

Jeg tviler på at han er High Warlord eller Grand Marshall!

Skrevet

utifra måten du snakker på, så skulle nesten tru at du syns å få fullt epic sett, og bli high warlord eller grand marshal som en skikkelig stor ting i livet:P

Skrevet
utifra måten du snakker på, så skulle nesten tru at du syns å få fullt epic sett, og bli high warlord eller grand marshal som en skikkelig stor ting i livet:P

6265496[/snapback]

Det er sånn de fleste tenker dessverre. Folk er ville etter å bevise at de er verdensmester i ett spill hvor det er bestemt av items alene.

Skrevet

oh yes...har nesten mista eitpar gode kompiser, dei sitter berre å spiller wow all day long, 6-7-8-9 timer for dagen, går aldri an å spør om dei skal vere med på noke pga, dei skal noke med guilden..hehe..tenk å berre legge det fysiske sosiale liv nesten på hylla, berre for å vere med på eit raid en gang til, for å kanskje få et nytt item for å ha komplett epic sett:P

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
oh yes...har nesten mista eitpar gode kompiser, dei sitter berre å spiller wow all day long, 6-7-8-9 timer for dagen, går aldri an å spør om dei skal vere med på noke pga, dei skal noke med guilden..hehe..tenk å berre legge det fysiske sosiale liv nesten på hylla, berre for å vere med på eit raid en gang til, for å kanskje få et nytt item for å ha komplett epic sett:P

6265608[/snapback]

jeg har også en kamerat som er sånn. jeg spurte han om han skulle bli me på skoleturen, men han svarte at han skulle ta BWL med guilden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

6071199[/snapback]

hva med å ikke spille ;)

Skrevet
Jeg tviler på at han er High Warlord eller Grand Marshall!

6265465[/snapback]

Ja! Jippi! La oss farme det samme flere timer om dagen i en måned! Kanskje han da blir HW eller GM! Yuhuuuu! :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...