Gå til innhold

TES: Har mistet shadownight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hesten følger med meg over alt, men nå er han borte. Hvor er han? :(

6069011[/snapback]

mener du Shadowmere?

har du glemt han i en stall eller noe? når jeg bruker fast-travel å ender opp i en oppoverbakke så går Shadowmere ned bakken av seg selv, vet ikke om dette er tilfellet for deg. Han kommer uansett til en stall hvis jeg bruker fast-travel til en by.

Skrevet (endret)

Han ender også opp ved fortet til Lucien Lachance inniblant. :)

(Der du fikk han)

Endret av Koopa
Skrevet
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eller så drar du dit du fikk han og så får du beskjed at han er der.

6069099[/snapback]

Det var vel det Koopa sa. ;)

Skrevet
Hesten følger med meg over alt, men nå er han borte. Hvor er han? :(

6069011[/snapback]

Jeg red langt bort en gang for så å begynne å jakte rådyr. Mista hesten siden, men fant han igjen i Weinor Priory utenfor Chorrol. Tror hesten er i nermeste stall du forlot den

Skrevet

Hmm, jeg fant nettopp ut at jeg ikke trenger hest. Med mellom 70 og 80 i Speed, og 300 av totalt 750 encumbrance (har magiske ting på meg, ja) løper jeg raskere enn den uansett.

Skrevet

Ja, det er sant. Er i samme situasjon her, etter at jeg fikk noen støvler med 105 pts "feather" ligger jeg på rundt 60% last, og med 102 i Speed med bonus løper jeg styggfort. Og slipper å gå og finne hesten hver gang jeg har vært i byen.

On topic: Fant du hesten din, trådstarter? Hvis ikke, er det en kjøpt hest, eller en du har "lånt", eller...?

Geir :)

Skrevet

Har inntrykk av at det bare er å bruke fasttravel til et punkt utenfor byene så står hesten der. Gjør ihvertfall det hver gang her..

Ettersom det blir slitsomt å gå av og på hesten om man skulle få lyst til å drive bandithunting, velger også jeg som oftest å ta bena fatt.

Kjekt å bruke hesten til å bære ting for seg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...