Aroaro Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hesten følger med meg over alt, men nå er han borte. Hvor er han?
eLjay Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hesten følger med meg over alt, men nå er han borte. Hvor er han? 6069011[/snapback] mener du Shadowmere? har du glemt han i en stall eller noe? når jeg bruker fast-travel å ender opp i en oppoverbakke så går Shadowmere ned bakken av seg selv, vet ikke om dette er tilfellet for deg. Han kommer uansett til en stall hvis jeg bruker fast-travel til en by.
Koopa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Han ender også opp ved fortet til Lucien Lachance inniblant. (Der du fikk han) Endret 9. mai 2006 av Koopa
Sirius Cobra Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller så drar du dit du fikk han og så får du beskjed at han er der.
MiSP Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller så drar du dit du fikk han og så får du beskjed at han er der. 6069099[/snapback] Det var vel det Koopa sa.
96akrvi Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hesten følger med meg over alt, men nå er han borte. Hvor er han? 6069011[/snapback] Jeg red langt bort en gang for så å begynne å jakte rådyr. Mista hesten siden, men fant han igjen i Weinor Priory utenfor Chorrol. Tror hesten er i nermeste stall du forlot den
Sirius Cobra Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Han svarte kjappere enn meg EDIT: jeg ødela quoten min Endret 9. mai 2006 av Sirius Cobra
MiSP Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hmm, jeg fant nettopp ut at jeg ikke trenger hest. Med mellom 70 og 80 i Speed, og 300 av totalt 750 encumbrance (har magiske ting på meg, ja) løper jeg raskere enn den uansett.
tom waits for alice Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ja, det er sant. Er i samme situasjon her, etter at jeg fikk noen støvler med 105 pts "feather" ligger jeg på rundt 60% last, og med 102 i Speed med bonus løper jeg styggfort. Og slipper å gå og finne hesten hver gang jeg har vært i byen. On topic: Fant du hesten din, trådstarter? Hvis ikke, er det en kjøpt hest, eller en du har "lånt", eller...? Geir
archongamer Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har inntrykk av at det bare er å bruke fasttravel til et punkt utenfor byene så står hesten der. Gjør ihvertfall det hver gang her.. Ettersom det blir slitsomt å gå av og på hesten om man skulle få lyst til å drive bandithunting, velger også jeg som oftest å ta bena fatt. Kjekt å bruke hesten til å bære ting for seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå