Myou Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Går det an å dele en Film fil hvis man ikke får plass på en plate, og kanskje brenne den på to plater ?? Det er snakk om BIN-FIL, men hvis noen har noen andre forslag, så er jeg helt åpen
mandela Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 cd(?) plata er ikke stor nok for å brenne ut imaget? hvor stor er bin fila?
Myou Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Skal brenne en BIN-FIL på 816 MB på en 4,7 GB dvd plate, men det går ikke... Har ikke nok plass på platen
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Skal brenne en BIN-FIL på 816 MB på en 4,7 GB dvd plate, men det går ikke...Har ikke nok plass på platen Du har da plenty med plass. Det er ikke det som er problemet. Problemet er at det er et CD-image du har. I tillegg erdet 16 MB for stort for en vanlg CD.
Myou Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva mener du ?? Hva om jeg Brenner filen som data, går det an å spille den av på for eks en dvd-spiller da? Fordi jeg brenner den sånn at det er hvor mye tid jeg har, at cd platen har 104 min plass, og filmen tar jo 1 time og 55 min elns... Endret 8. mai 2006 av 4S Matrix
trygveaa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Prøv å mounte bin filen med f.eks. deamon tools. Så velger du kopier CD/DVD i brenneprogrammet ditt.
Myou Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det hjelper ikke om jeg mounter, har fortsatt for lite plass, eller har jeg missforstått metoden du har forklart meg ?? For jeg Mountet imaget i daemon tools og så prøvde jeg å brenne, men det gikk ikke ! eller skal jeg bare kopiere ??
trygveaa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Du skal mounte bin filen i deamon tools, sånn at du har en cd/dvd stasjon i min datamaskin som er den cden/dvden du skal brenne. Så åpner du brenneprogrammet ditt og velger kopier cd/dvd. Du velger den virtuelle cd/dvd stasjonen med den cden/dvden du skal brenne som kilde, og brenner det på en cd hvis det er plass eller en dvd hvis det ikke er plass på en cd.
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Filmer som legges ut for lovlig nedlasting kommer ikke som .bin-filer, og om de til formodning skulle det, ville det være bruksanvisninger lett tilgjengelig. Stenges.
Anbefalte innlegg