Gå til innhold

FPS drop i CS 1.6


Anbefalte innlegg

Halloi.

 

Jeg har prøvd å avinnstallere CS og lastet ned nyeste driveren fra nvidia men likevel får eg ikke bedre fps, det som er så merkelig er at fps dropper når eg ser på team mates og når eg kommer nærmt en fiende, som eg ikke vet om er så veldig normalt, eg kan stå i ett spawn å se rett i veggen og se rundt meg uten folk og ha 100 fps, men med engang det kommer en team mate eller fiende dropper den ned til 40 - 80, noen som vet hva eg bør gjøre?

 

Trenger seriøs hjelp!

 

Pcen min :

 

Intel Pentium 4 3.0 ghz

Raptor hdd, 74 gb

Kingston Hyper x 1024

Geforce 6600 gt 256 ddr3 ultra/1980

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den burde jo takle CS 1.6 tålelig bra ja. Hvilken oppløsning bruker du, har du tatt av vsync?

 

Lukke MSN mens du spiller er en fin bil. Det har ihvertfall her en tendens til plutselig å trekke helt vilt med ressurser. Bruk Xfire isteden.

 

edit: du har ikke lastet ned noen heavy models til figurer da? Skulle ikke tro det trakk fps så mye ned, men likevel.

 

Hvilke maps spiller du på?

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Den burde jo takle CS 1.6 tålelig bra ja. Hvilken oppløsning bruker du, har du tatt av vsync?

 

Lukke MSN mens du spiller er en fin bil. Det har ihvertfall her en tendens til plutselig å trekke helt vilt med ressurser. Bruk Xfire isteden.

 

edit: du har ikke lastet ned noen heavy models til figurer da? Skulle ikke tro det trakk fps så mye ned, men likevel.

 

Hvilke maps spiller du på?

6065216[/snapback]

 

 

vsync er av, bruker 800x600 @ 32bit , msn er alltid lukket nå eg spiller, Xfire har eg brukt så lenge eg kan huske. Har ikke lastet ned noen models nei, har standar Cpl gui.

 

Spiller standard map som :de_dust2,de_inferno.de_nuke,de_train osv

Lenke til kommentar
Sånn var det til meg og med en gang jeg fikk ny pcen, og la inn alle nyeste drivere, og skulle game, droppet noe sinnsykt nesten overalt.

 

Så formaterte jeg, da lå jeg på 100 stabilt i smoke og alt :thumbup:

6066086[/snapback]

 

problemet er at eg har formatert 1 gang før for å fikse det, og da fikk eg samme problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...