Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.

Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Skrevet
Spørsmål: Er det ulovlig å høre på? Jeg bare spør.

Det er ulovlig å oppbevare og høre på politiradio i kjøretøy jf Vegtrafikkloven §13a. Ellers er det lovlig. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, er en freelance fotograf. Jeg pleier ende opp rundt å ta bilder når ting skjer som aviser kan ha nytte av.

Jeg lurte på om med scannere kan holde oversikt over si 2-3 kanaler samtidig. Fordi jeg har bare 1. og lurt skaffe flere for ambulanse, politi og brann ... (mest politi og ambulanse er nødvendige)

Er dette mulig med noen scannere?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tenkte jeg skulle bumpe denne tråden her. Er det noen andre enn meg som planlegger å høre på radioen nå som Obama kommer i morgen? jeg er heldigvis hjemme fra kl 11:20 så da har jeg god tid til å høre på radioen :)

Skrevet (endret)

jeg har litt vanskeligheter med å åpne denne filen, er det noen spesielle program jeg trenger? :hmm:

Edit: fant det ut :D

Endret av prebenskate
Skrevet

161.400 (Riks 3)

Er sikkert kanael de bruker under Obama besøket?

Skrevet

Skjedde ikke en dritt i dag, ikke etter noe jeg hørte i allefall. Nå snakker jeg rundt Obama da. Det er vel bare å vente på neste demonstrasjon eller noe.

Skrevet (endret)

Haha, nå er det en blå varebil som har kjørt fra Carl Berner til Alexander Kiellands plass med en asiater på panseret som skriker at han vil av.

Endret av Olum
Skrevet
Haha, nå er det en blå varebil som har kjørt fra Carl Berner til Alexander Kiellands plass med en asiater på panseret som skriker at han vil av.

ching chong - Kinamann.

Helgene er best for politiradio. Da tar folket helt av og drikker seg dritings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...