Gå til innhold

Kommer det pokemon som mmorpg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker når jeg gikk i femte og sjette klasse, for over fem år siden.

Uansett pokemon online i Shockwave eller på Java-plattform hadde blitt genialt. Vi vet jo hvor mange som spiller Runescape.

Min idè er at man skal trene pokemon. lage guild og betale for å bli member og sånn. Hadde man laget det hadde man blitt rik.

Genial idè, ikke sant?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, genialt... Er borte ei uke så tar det helt av her.

Pokemon på tv per i dag på tv er rett og slett dårlig, og som en hilsen til læreren som sa pkm er for unger så kan du gå og kjøpe deg en standard gameboy og pkm blå eller rød ;)

Pkm med den gamle sjarmen fra rød og blå som mmorpg hadde blitt sinnsykt. Mulig jeg gjentar mine tidligere posts med den setningen der, men det får gå...

Skrevet

ikkje det at eg liker pokemon, men strålende ide, få spel som har hatt så stor suksess som dei gamle pokemon spela til gameboy, koffar ikkje på online?:D

Skrevet
Jeg er eldre enn et barn og jeg vil spille pkm som mmorpg

6248239[/snapback]

Jeg snakket generelt, klart det er noen ungdom/voksne som liker Pokemon, men de tilhører en minoritet.
Skrevet (endret)

En RPG versjon med god 3d-grafikk og med omtrent samme gameplay som i gameboy-spillene hadde vært å fett etter min mening.

Var selv en stor fan av pokemon-spillene på gameboy, hadde faktisk med meg ruby elns. på ferie senest i fjor sommer og det er jo underholdene :D

Endret av Sir Eatsalot
Skrevet

Det er nok en smule forseint å lage et sånt spill nå for å få best utbytte. Men jeg tror ikke de hadde tapt på det.

Skrevet

Det hadde vokst seg stort etter et par måneder. Ryktene hadde spredd seg fortere enn lukta av varmt hvetebrød på en sulten dag, og er det noen som har et par kroner til overs til å reklamere for seg så er det de...

Problemet er hvis det skulle skje at det ble laget et slikt spill designa for mmorpg, hadde det blitt med eller uten fast månedsavgift?

• 1 måned senere...
Skrevet

Charmander! :dribble:

Hehe, jeg var et giga fan av Pokèmon jeg og før i tiden! :p

Njaa, når jeg kjeder meg hender det at jeg spiller litt på Pokemon Blå/Rød/Gul/Silver/Gold/Crystal/Sapphire/Leaf Green :p Har nesten hele serien :D

Og faktisk finnes det et Online pokemon spill Her

Det kreves nedlastning, og er ikke helt ferdig enda har jeg funnet ut. Det er under konstruksjon og er ferdig om en og en halv uke.

Foresten så holder jeg også på med Pokemon spill :D

Det er ikke online da men, skal prøve og få det til også :D

Skrevet

Foresten, jeg lurer på om graffikken til pokemon spillet skal stamme fra pokemon Rød/Blå/Gul eller Gull/Sølv/Krystall?

Skrevet

Min IQ droppet med 100% da jeg først leste ordet "Avean"

Har bruket 300timer på pokemon spillene (gul og sølv på gameboy)

Konge spill, håper vi får høre mer fra den kanten.

Skrevet
Pokémon-konseptet har blitt melket nok. Det var en landeplage for 5 år siden, men nå er det over.

6062694[/snapback]

Du har tydeligvis ikke vært på Outland i det siste.. Pokemonfeberen er ikke over - tro meg!

Skrevet
Charmander!  :dribble:

Hehe, jeg var et giga fan av Pokèmon jeg og før i tiden! :p

Njaa, når jeg kjeder meg hender det at jeg spiller litt på Pokemon Blå/Rød/Gul/Silver/Gold/Crystal/Sapphire/Leaf Green :p Har nesten hele serien :D

Og faktisk finnes det et Online pokemon spill Her

Det kreves nedlastning, og er ikke helt ferdig enda har jeg funnet ut. Det er under konstruksjon og er ferdig om en og en halv uke.

Foresten så holder jeg også på med Pokemon spill :D

Det er ikke online da men, skal prøve og få det til også :D

6564322[/snapback]

Haha. Onlinespillet må testes ut! :)

Skrevet

Pokèmon MMO hadde jo vært genialt.

Var fristet til å kjøpe Nintendo DS her for en stund siden, bare p.g.a den nostaligske Pokèmon-på-Gameboy-feelingen. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...