Gå til innhold

kanpper er stuck etter cola :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten umulig om du har fått det skikkelig nedi. Må demontere alle tastene, demontere resten av tastaturet og vaske GRUNDIG med q-tips og noe som løser opp cola. Isopropanol f.eks. Jeg sølte nesten en liter pepsi i et tastatur. Fikk det tålig bra med kondensfjerner.

 

Vil heller anbefale nytt tastatur. Bor du nærme Biltema kan du stikke inn og kjøpe et til 50,- der. Har et slikt og det funker forbløffende bra. :D

 

OBS: På noen tastatur så vil alkohol "spise opp" trykksensorene!

Lenke til kommentar
Er nesten umulig om du har fått det skikkelig nedi. Må demontere alle tastene, demontere resten av tastaturet og vaske GRUNDIG med q-tips og noe som løser opp cola. Isopropanol f.eks. Jeg sølte nesten en liter pepsi i et tastatur. Fikk det tålig bra med kondensfjerner.

 

Vil heller anbefale nytt tastatur. Bor du nærme Biltema kan du stikke inn og kjøpe et til 50,- der. Har et slikt og det funker forbløffende bra. :D

 

OBS: På noen tastatur så vil alkohol "spise opp" trykksensorene!

6056226[/snapback]

blir nok nytt tastatur, men ikke et sånt fra biltema....skal være noe med litt extra taster :)

Lenke til kommentar

Korleis rensa du det? Eg har vaska mitt Logitech-tastatur 3-4 ganger, funker fint som fjell. Demonterte alt, la knappane og resten av tastaturet som var plastikk i ei bøtte med diverse vaskemiddel over natta. Printkortet gjorde eg ikkje stort med, rensa litt her og der med Q-tips.

Lenke til kommentar
Korleis rensa du det? Eg har vaska mitt Logitech-tastatur 3-4 ganger, funker fint som fjell. Demonterte alt, la knappane og resten av tastaturet som var plastikk i ei bøtte med diverse vaskemiddel over natta. Printkortet gjorde eg ikkje stort med, rensa litt her og der med Q-tips.

6056455[/snapback]

tok ut alle teástene som var hengt opp og vaska og pirka rundt der med ei varm fille

 

 

OT:på et svenskt tastatur er æøå med sånne prikker over, vil de da på et norskt os stå som vanlig æøå eller med sånne prikker over?

Lenke til kommentar
sølte litt rundt med cola her i går og nå er tastene: n . alt gr høyreklikk noe (?) og mellomrom helt seige å bruke.  kan man ta de opp vaske nedi der?

 

er et logitech noe, med media knapper

6051128[/snapback]

Cola light klistrer ikke. Ha det i bakhodet neste gang du har en eksploderende colaflaske :p

Lenke til kommentar
Alle tastane skal fungere så lenge du har norsk tastaturoppsett, men kvifor vil du ha svensk tastatur? :hmm:

6056627[/snapback]

 

Svenske tastatur er så og si likedan som norske. Akuratt de samme knappene. Det er bare det at Æ, Ø og Å Ser litt anderledes ut på dastaturet... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...