lunifil Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg trenger personer som har spilt Black and White til å besvare enkle spørsmål i et spørreskjema. Svarene skal benyttes i en eksamensbesvarelse for å se om det er en sammenheng mellom arbeid, kjønn, alder og valget mellom å være god og ond i spillet. Les mer og delta fra 5.5.06-12.5.06 her.
Dragon Hunter Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 (endret) B&W 1- eller 2? Har spillt 1-eren, likte den veldig godt. Likte ikke 2-eren så godt, pga. at dette var mer et RTS enn en gudesimulator. Edit: Har tatt undersøkelsen. Endret 6. mai 2006 av superseven
Snorre Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 (endret) HAr spillt begge spillene og svarte på undersøkelsen. Håper du får inn mange svar og at du får noe fornuftig ut av det! Hva er det egentlig du studerer ved UIO? Kan det være en form for psykologi? Velkommen til forumet forresten! Snorre Endret 5. mai 2006 av Orresnei
wewwen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Var ikke vanskelige/lange teste. For håpe jeg hjelper forskiningen.
Zeph Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Ikkje umogleg at det kvinnelige kjønn vil foretrekke den gode sida, mens fleire går over til The Dark Side blandt gutta. Er ikkje sikkert du får så mange jenter som har prøvd dette.
lunifil Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk for alle svarene! Orresnei: Jeg studerer digitale medier på blindern, og tar et emne som heter "Dataspillteori. Estetikk og kultur". Gøy med dataspill også i studiene
Snorre Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk for alle svarene! Orresnei: Jeg studerer digitale medier på blindern, og tar et emne som heter "Dataspillteori. Estetikk og kultur". Gøy med dataspill også i studiene 6050809[/snapback] Aaaah. Hørtes ut som et interessant studie. Spesielt om man er glad i dataspill.
Skurupu Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg leverte inn en besvarelse jeg også. Jeg har prøvd begge deler, men valgte å nevne at jeg spilte god, da det var det jeg startet som, og har definitivt spilt mest som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå