Ulkesh Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hei, En av svakhetene med FireFox er at bookmark'ene forsvinner veldig lett ved en unormal reboot av maskinen, type blåskjerm eller generel heng. Jeg lurer på om noen vet hvilken fil / mappe som må backes up for å ikke miste alt. Jeg har så langt ikke funnet noe som ser riktig ut, og det dukker heller ikke opp i "Overføring av filer og innstillinger for XP". Kjører XP Professional med en standard installasjon av FireFox 1.0.7. Takker så overordentlig for svar !
snkupo Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hei, En av svakhetene med FireFox er at bookmark'ene forsvinner veldig lett ved en unormal reboot av maskinen, type blåskjerm eller generel heng. Jeg lurer på om noen vet hvilken fil / mappe som må backes up for å ikke miste alt. Jeg har så langt ikke funnet noe som ser riktig ut, og det dukker heller ikke opp i "Overføring av filer og innstillinger for XP". Kjører XP Professional med en standard installasjon av FireFox 1.0.7. Takker så overordentlig for svar ! 6045246[/snapback] Mener det er en mappe som heter "profiles", der du har bookmarks under i Firefox mappen. Er mulig profiles ligger under en av "hovedmappene" i /mozilla firefox mappa.
Thor. Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 C:/Programfiler/Mozilla%20Firefox/defaults/profile/bookmarks.html Der har du den. Om du ikke har innstalert ff i en annen mappe
Smeltelim Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 eller så kan du gå på bokmerker i firefox, velge behandle bokmerker, gå på fil og så eksporter. Men jeg anbefaler deg å installere nyeste versjon av firefox, den nyeste er 1.5.0.3 mener jeg å huske og kan lastes ned på firefox.no, kanskje det problemet med bokmerkene forsvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå