Ulf Isaksen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Etter å ha instalert farcry igjen nå etter en stund har jeg et grafikkproblem. Lyset blir helt feil og grafikken er elendig. (se vedlagte bilder). Har reinstalert flere ganger. både repair og remove, men like dårligt hver gang. har alt av patcher instalert. fungerte for noen måneder siden. Trenger hjelp
Laughing Madcap Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Har du nyeste drivere til grafikk kortet ditt?
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Som Sebbe skriv er det meget sannsynleg at du har trøbbel med skjermkortdrivarane dine.
Ulf Isaksen Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Har prøvd å reinstalere driverne. men det er ingen forandring
hugRmunR Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Kan det være overklokka skjermkort? Elelr så er Far Cry bøgga etter de nye patchene... Er helt på trynet her og =S
radiated Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Har prøvd å reinstalere driverne. men det er ingen forandring 6045036[/snapback] Prøv en eldre driverversjon, eller den versjonen som fungerte sist.
akristina92 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Prøvd nyeste patch til spillet? EDIT: Ops, så ikke at du hadde nyeste. :-\ Endret 8. mai 2006 av Flaringo
The Norwegian Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 JEg hadde også dette problemet nettop.. det funker nå da jeg skrudde grafikken ned på "medium"..
_Evolution_ Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 (endret) kanskje patchen gjør at du trenger en kraftigere pc, og at du ikke har det. (vet ikke, bare gjetter) edit: ligner på noe som skjer i max payne 2. de er en knapp (f4 eller noe) som gjør at de kommer fra, prøv å trykke på noen av de F- knappene. Kan hjelpe på de "kodene" som kommer fram. Endret 27. mai 2006 av _Evolution_
ersa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har hatt samme problem flere ganger tidligere. Det løste jeg ved at: 1.) Reinstalerte spillet patchet det til en annen versjon enn der det var ødelagt. 2.) Nye/alternative skjermkortdrivere. 3.) Vente på ny patch (noe som sikkert ikke kommer med det første om den i det hele tatt kommer) ( 4.) Vente med å spille det til neste gang jeg hadde formatert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå