Gå til innhold

saitek eclipse eller Logitech G15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech G15 ;)

6050818[/snapback]

*Raportert for brudd på 14 tegns regelen*

6117175[/snapback]

 

HAHA, folk som deg er virkelig patetiske. *telle bokstaver på en gammel post så jeg kan rapportere*. Åhhh!! :ohmy: Det mangler jo 3 bokstaver!!

 

Anyhow, jeg har selv tenkt til å kjøpte g15 når det en gang kommer på lager i juni :) . Svensk versjon da...

 

EDIT: Kan jeg kanskje rapportere deg, Lightningwolf, for å ha gjort en fantastisk ord delings feil?? :tease: Du bør nok lese nettiketten ja!

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Logitech G15 ;)

6050818[/snapback]

*Raportert for brudd på 14 tegns regelen*

6117175[/snapback]

 

HAHA, folk som deg er virkelig patetiske. *telle bokstaver på en gammel post så jeg kan rapportere*. Åhhh!! :ohmy: Det mangler jo 3 bokstaver!!

 

Anyhow, jeg har selv tenkt til å kjøpte g15 når det en gang kommer på lager i juni :) . Svensk versjon da...

 

EDIT: Kan jeg kanskje rapportere deg, Lightningwolf, for å ha gjort en fantastisk ord delings feil?? :tease: Du bør nok lese nettiketten ja!

6118298[/snapback]

Jeg har aldri raportert noen før å fikk plutselig veldig lyst. Jeg pleier å drite i de reglene. Jeg har til å med vært utestengt.
Lenke til kommentar
Jeg har aldri raportert noen før å fikk plutselig veldig lyst. Jeg pleier å drite i de reglene. Jeg har til å med vært utestengt.

6132578[/snapback]

 

Ok, men da er du jo helt renvasket :shrug:

 

Har saitek jeg funker fett d. Men blir litt lei av det blå bakgrunnslyset :hrm:

Er ikke g15 kun i svenskt layout? :hmm:

6132616[/snapback]

 

Du får ikke g15 i norsk nei, så svensk er nok det beste alternativet ;)

Lenke til kommentar
Har saitek jeg funker fett d. Men blir litt lei av det blå bakgrunnslyset :hrm:

Er ikke g15 kun i svenskt layout? :hmm:

6132616[/snapback]

 

Jeg har G15 nå, og jeg kjøpte svensk layout men det var desverre engelsk, men jeg ser aldri på tastene når jeg skriver, så jeg har ikke noe problemer med det..

Lenke til kommentar
Har saitek jeg funker fett d. Men blir litt lei av det blå bakgrunnslyset :hrm:

Er ikke g15 kun i svenskt layout? :hmm:

6132616[/snapback]

 

Jeg har G15 nå, og jeg kjøpte svensk layout men det var desverre engelsk, men jeg ser aldri på tastene når jeg skriver, så jeg har ikke noe problemer med det..

6132645[/snapback]

 

Okey :) Er det bra? Funker den lcd skjermen som viser resterende skudd og etc?

Lenke til kommentar
Har saitek jeg funker fett d. Men blir litt lei av det blå bakgrunnslyset :hrm:

Er ikke g15 kun i svenskt layout? :hmm:

6132616[/snapback]

 

Jeg har G15 nå, og jeg kjøpte svensk layout men det var desverre engelsk, men jeg ser aldri på tastene når jeg skriver, så jeg har ikke noe problemer med det..

6132645[/snapback]

 

Okey :) Er det bra? Funker den lcd skjermen som viser resterende skudd og etc?

6132665[/snapback]

 

Tastaturet er heftig, og deilig å skrive på, lcdskjermen har b.l.a: stoppeklokke og nedtellingsklokke, visning av hvor mye cpu og ram du bruker, klokke/dato osv, og så kan du laste ned masse programmer som du kan bruke med lcd'en, det med at det viser skudd er ikke fikset enda, det kommer snart en ny driver som skal vise det, men det er folk som lager sånne ting, så jeg har f.eks lasta ned en som viser stats og sånt til bf2 på lcd-displayet..

 

På lcd'en kan du skifte mellom de programmene og klokke og sånt, som jeg snakka om over..

 

Du kan laste ned ting til lcd'en og sånt her: http://www.g15forums.com/forum/ eller http://www.g15mods.com/downloads.html/

Endret av unnstoppeble
Lenke til kommentar
Saitek har kommet med en ny versjon av Eclipse. Saitec Eclipse II ser bra ut, har meget gode knapper og lyset under tastene kan dimmes eller slås av iflg. artikkelen i lenken.

 

Når det gjelder Logitech G15 så ser denne mer klumpete ut, men har mye flere funksjoner, og mange sverger til denne.

6138256[/snapback]

Jeg vil anbefale G15 den har 2 USB porter og du kan skru av lyset på det også. Det er mye bedre en saitek sitt på papiret.
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har behov for LCD skjermen, kommer jo logitech med G11, en nedskalert versjon av G15. Dette vurderer iallefall jeg å kjøpe, for jeg har ingen bruk for LCD skjerm på tastaturet til å se ammo og slikt i spill...

Hvor mange ganger tar du blikket vekk fra skjermen i en intens firefight? Sånn ca. aldri? Hvis du hele tiden skal se ned på tastaturet i ett FPS er du død. LCD på tastaturet for alt annet enn gaming kan jeg forstå, men klistre det på ett "gaming grade" tastatur som kanskje bare de mest drevne gamere skal kjøpe og si at det blir bedre å spille med det blir for idiotisk...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...