Matsols Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hei, jeg er på siste/ et av de siste questene i main quest. Ikke les dersom du ikke er kommet så langt :] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det der man skal frakte den nye keiseren til et eller annet tempel, og imperial city blir invadert. plutselig kommer det en jævel av en kjempe og hundre og førti smågnomer. Det som er er at jeg eller martin dør for fort. Jeg er bare level 7, bør jeg være høyere level for å klare det? Er det noen tips ? Jeg er High Elf Nightblade født i "the Warrior" Er det en grei kombinasjon? Endret 3. mai 2006 av Matsols
AuronZ Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 alle kominasjoner skulle gå greit men du burde få tak i en spell som healer andre.
Matsols Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Aaah, selvfølgelig. takk. Noen spesielle? Jeg har bra med magica og 1300 penger så kan kjøpe en del :]
Ascubal Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Er egnetlig bare å løpe rett inn i tempelet, bare løpe som F rett inn.. Funka for meg ihvertfall Endret 3. mai 2006 av Knudre
Madeo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Aaah, selvfølgelig. takk. Noen spesielle? Jeg har bra med magica og 1300 penger så kan kjøpe en del :] 6037531[/snapback] 1300 "penger" er ikke så mye at det gjør noe da... foreslår og ta noen guilds, slik at du får gode våpen/armors, + et spell som healer andre...
Piratpjokken Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ta med eventuelle medlemmer fra guilder du er med i + en atronach om du har wizards tower
Skyttt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Er bare å beinfly inn i tempelet. Når du er inne, vil Martin dukke opp bak deg. Og så er det duka for et pent show.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå