Gå til innhold

Angrep frp i kirketale


Anbefalte innlegg

Angrep frp

 

Jeg er kristen selv, og må desverre si: Er det rart at ikke-kristne får fordommer mot kristne i Norge?

 

Nei, mener jeg. Alt for ofte går en eller annen ut å driter på draget. Det finnes masse gode folk i Den Norske Kirke, men det er alltids en som gjør noe så banalt og irriterende som dette. Klart folk får fordommer når noen sier noe sånt i en kirketale. At Frp er "fienden" er jo latterlig å si! Frp er jo ikke satan i egen person, selv om ikke Per Fugelli er enig i Frp sin politikk er det jo utrolig

 

Er ikke FRPer selv, men dette var forkastelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om fugeli ikke var politisk korrekt, så syns jeg det var en bra tale. Han gjorde ikke noe som helst ulovlig eller moralsk forkastelig på noen som helst måte.

Det er uansett en vinn-vinn situasjon. Flere får ta del i det gode budskapet at frp er djevelen sjøl. Og i Tillegg kan vi få noen frp'ere til å melde seg ut av statskirken! Det er bare en ekstra bonus for meg. Liker verken frp eller kirken.

 

Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Flott! Ja til ytringsfrihet! Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP! Men om tidspunktet og stedet var gunstig kan vel diskuterest. Partipolitikk  burde ikke blandes inn i gudstjenesten som egentlig skal være nøytral.

6023105[/snapback]

 

 

Det blir feil gjemme seg bak ytringsfriheten hver gang. Å snakke politikk i kirka, som skal være en politisk nøytral arena blir helt feil.

Lenke til kommentar
La tullingen holde på. Vi har ytringsfrihet. Og en fin ting med ytringsfriheten er at det gir folk mulighet til å drite seg ut på denne måten.

6023264[/snapback]

 

Etter at Frp for noen uker siden bet seg fast på meningsmålingene som Norges største parti, har mediene, både de på papir og de i eteren startet den reneste kampanje mot Frp. Dette var ventet. Den sosialistiske makteliten i Oslo har forstått at den nå må kjemp for å unngå å miste jobbene sine i fremtiden. For det er tusenvis bare i Oslo som lever av statlige overføringer til ulike mer eller mindre håpløse organisasjoner, hvis mål kun er å virke som stemmesankere for Ap, SV, Sp og KrF.

Og mange i departementene og direktoratene skjelver sikkert også. Det er en lang liste av oveflødige byråkratstillinger og tøvete organisasjoner som bør legges ned eller drives for egne penger og ikke betales av skattebetalerne.

Skattebetalerne i dette landet orker ikke lenger fø på uproduktive parasitter (les: sosialister)

Lenke til kommentar
Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP!

Når er det folk ikke har turt å rakke ned på Frp med løgner og usakligheter da? Frp-hatere har aldri hatt noe problem med å "stå frem", sånn rent bortsett fra at de som regel driter seg ut fordi de ender opp med å slenge rundt seg med løgner og feilinformasjon om partiet. Men det bryr ikke sosialist-menigheten seg om, så lenge man kan få inn noen slag mot folk som mener noe annet.

Lenke til kommentar
Flott! Ja til ytringsfrihet! Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP! Men om tidspunktet og stedet var gunstig kan vel diskuterest. Partipolitikk  burde ikke blandes inn i gudstjenesten som egentlig skal være nøytral.

6023105[/snapback]

 

 

Det blir feil gjemme seg bak ytringsfriheten hver gang. Å snakke politikk i kirka, som skal være en politisk nøytral arena blir helt feil.

6023216[/snapback]

 

Les hva jeg skriver du, jeg sier meg jo enig med deg om at tidspunkt og sted ikke var riktig.

Lenke til kommentar
Flott! Ja til ytringsfrihet! Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP! Men om tidspunktet og stedet var gunstig kan vel diskuterest. Partipolitikk  burde ikke blandes inn i gudstjenesten som egentlig skal være nøytral.

6023105[/snapback]

 

At tidspunktet og stedet var galt var vell liksom noe av poenget da :whistle:

Lenke til kommentar
Flott! Ja til ytringsfrihet! Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP! Men om tidspunktet og stedet var gunstig kan vel diskuterest. Partipolitikk  burde ikke blandes inn i gudstjenesten som egentlig skal være nøytral.

6023105[/snapback]

 

At tidspunktet og stedet var galt var vell liksom noe av poenget da :whistle:

6023448[/snapback]

 

 

Har jeg sagt noe annet? Skal jeg ikke få lov til å si meg enig i det han sier? Selv om jeg ikke har hørt talen i sin helhet enda.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
Håper flere nå tør å stå frem å si sin mening mot FRP!

Når er det folk ikke har turt å rakke ned på Frp med løgner og usakligheter da? Frp-hatere har aldri hatt noe problem med å "stå frem", sånn rent bortsett fra at de som regel driter seg ut fordi de ender opp med å slenge rundt seg med løgner og feilinformasjon om partiet. Men det bryr ikke sosialist-menigheten seg om, så lenge man kan få inn noen slag mot folk som mener noe annet.

6023293[/snapback]

 

Nå er nu dette noe som slår begge veier da,selv FRPere står ikke tilbake før løgn/sjikane om det gagner dem,det har jeg selv erfart.

Så denne ensidige hetsen mot venstresiden og sosialisthatet som vises gjør jo ikke en FRPer det grann bedre.

Det er noe som heter "gjør mot din neste som du vil han skal gjøre mot deg" .

Dermed bør vi slutte å rakke ned på andre med annet politisk syn, som mennesker er de totalt likeverdige med oss, det samme politisk selv om de ikke ytrer samme syn . :hmm:

Lenke til kommentar
kirken kan drive sin egen politikk; greit nok.

men at en sosialstfitte angriper et parti i en gudstjeneste er forkastelig.

 

ser at frp ikke er vennlige mot oljepengene våre, men synes uansett de er bedre enn nåværende regjering.

stem høyre! :p

6023501[/snapback]

 

 

At du går til angrep på han og kaller han sosialistfitte, noe som tyder på at du ikke respekterer hans politiske meninger, gjør deg ikke til noe bedre.

Lenke til kommentar
Greit nok at denne tosken først og fremst driter seg ut selv med slik oppførsel, men trist er det likevel.  :thumbdown:

6023590[/snapback]

 

 

På hvilken måte driter han seg ut? Slik jeg ser det er det kirken som driter seg ut med å la han ytre sterke partipolitiske meninger på en nøytral arena.

Lenke til kommentar
kirken kan drive sin egen politikk; greit nok.

men at en sosialstfitte angriper et parti i en gudstjeneste er forkastelig.

 

ser at frp ikke er vennlige mot oljepengene våre, men synes uansett de er bedre enn nåværende regjering.

stem høyre! :p

6023501[/snapback]

Nei dette her er latterlig, og du mener du ikke går til angrep mot noe, støtter ikke angrepet til Fuggelig men syns det er utrolig teit av deg å si at han er en "sosialistfitte" på hvilken måte har du plutselig så mye mer rett til å angripe sosialister enn omvendt?

Lenke til kommentar
Han fremstår jo som en komplett idiot. En politisk korrekt tulling som tror han er modig som "står frem mot Frp", når faktum er at å angripe Frp i Norge er som å rope "AMEN!" i kjerka.

6023876[/snapback]

 

Ja han tror og mener det og da har han rett til å tro det, at vi så er uenige er en sak,men å stemple noen for å være idiot eller andre ting synest jeg ikke hører hjemme.

Om noe føler seg så mye bedre,hvorfor da gå ut å motbevise det ved å stemple andre ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...