Gå til innhold

hvilken class gjør mest dmg?


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har svart i denne tråden før, men.

 

I de 3 (om ikke fler, sjekka kun de 3 siste) siste MC- runs vi har gjort med guilden har det vært 2 hunters på topp på damagelista. Deretter 2x rogue og 2x DPS warrior og så mages.

Jeg og han andre hunteren hadde faktisk gjort _mye_ mer skade enn resten!

 

Men!

Hvem som gjør mest skade avhenger av hvor man er, i MC skal hunters pulle -> mister DPS, mages sheepe -> mister DPS, Warlocks banishe -> mister DPS +++

I tillegg avhenger det av hvem som følger med eller ikke! Hvis man er skikkelig på alerten hele instancen gjør man veldig mye mer damage enn hvis man bare chiller gjennom.

 

Til syvenede og sist er det gear som avgjør mest.

En av roguene i guildet gjør 700 DPS mot Vael og holder tilbake! Det gjør ikke jeg, selv om jeg har vært i toppen av damagemeteret mange ganger! (Han sier så, hvertfall. Er en pålitelig kar, så jeg tror han :p )

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har svart i denne tråden før, men.

 

I de 3 (om ikke fler, sjekka kun de 3 siste) siste MC- runs vi har gjort med guilden har det vært 2 hunters på topp på damagelista. Deretter 2x rogue og 2x DPS warrior og så mages.

Jeg og han andre hunteren hadde faktisk gjort _mye_ mer skade enn resten!

 

Men!

Hvem som gjør mest skade avhenger av hvor man er, i MC skal hunters pulle -> mister DPS, mages sheepe -> mister DPS, Warlocks banishe -> mister DPS +++

I tillegg avhenger det av hvem som følger med eller ikke! Hvis man er skikkelig på alerten hele instancen gjør man veldig mye mer damage enn hvis man bare chiller gjennom.

 

Til syvenede og sist er det gear som avgjør mest.

En av roguene i guildet gjør 700 DPS mot Vael og holder tilbake! Det gjør ikke jeg, selv om jeg har vært i toppen av damagemeteret mange ganger! (Han sier så, hvertfall. Er en pålitelig kar, så jeg tror han :p )

6234053[/snapback]

 

700DPS med unlimited energy er da ikke noe stort..

Hvem som gjør gjennomsnittlig best dps er vanskelig å si igrunn, men jeg vil tippe rogues->mages->warlocks (i den rekkefølgen)

Lenke til kommentar

Jeg står fortsatt på mitt: en DW warrior som er så bra geara som overhodet mulig. 11-12 hundre ap ubuffa. Kan da ikke sammenlignes i noen MC runs hvor warriors ikke har fått noe av det de trenger for å kunne gjøre skade.

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt på mitt: en DW warrior som er så bra geara som overhodet mulig. 11-12 hundre ap ubuffa. Kan da ikke sammenlignes i noen MC runs hvor warriors ikke har fått noe av det de trenger for å kunne gjøre skade.

6234291[/snapback]

 

Vel, om det skal kunne sammenlignes må alle de andre classene i det run'et ha like godt utstyr.. Og, det er lenge siden jeg har sett en warrior på topp av damage listen. (Vanligvis er det mages/warlocks/rogues, og det kommer helt an på hvem som er frampå. om du ikke følger med kommer du ikke høyt opp uansett hvor godt gear du har)

Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt på mitt: en DW warrior som er så bra geara som overhodet mulig. 11-12 hundre ap ubuffa. Kan da ikke sammenlignes i noen MC runs hvor warriors ikke har fått noe av det de trenger for å kunne gjøre skade.

6234291[/snapback]

 

 

Det går an å gjøre MC om igjen selv om man har cleara både MC og BWL :tease:

 

Vi har 2 godt geara, fra Rank 14/MC/BWL/delvis AQ40, DPS warriors. De har ca 11-12 hundre AP ubuffa. Men de kommer nesten aldri helt på topp på lista allikevel!

 

Men jeg mener ikke at DPS warriors ikke har potensiale til å gjøre maks skade. Alt avhenger av så mye forskjellig!

Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt på mitt: en DW warrior som er så bra geara som overhodet mulig. 11-12 hundre ap ubuffa. Kan da ikke sammenlignes i noen MC runs hvor warriors ikke har fått noe av det de trenger for å kunne gjøre skade.

6234291[/snapback]

Vi har 2 godt geara, fra Rank 14/MC/BWL/delvis AQ40, DPS warriors. De har ca 11-12 hundre AP ubuffa. Men de kommer nesten aldri helt på topp på lista allikevel!

6234561[/snapback]

 

Få dem til å specce 2h fury/dw, så skal de få se. :]

Lenke til kommentar
Hos oss har vi warlock/rogue/hunter som spretter rundt på topp 5, og jeg tviler ikke på at warlockene kunne vært fast inventar på topp 1 om vi hadde en shadowpriest med (og en aggro-wipe tilsvarende rogue/hunter).

6234684[/snapback]

 

<offtopic>

Shadowpriest, BoS, imp ute (med MD spec) og 8/8 nemesis.

Kunne nesten garantert at man hadde vært #1 -.-

</offtopic>

 

Hos oss er det alltid de samme folkene som er på top5. 2 mages, 2 locks og 1 rogue.

Lenke til kommentar

Fin liste Bamboocha, men ser du en spesiell ting med alle de filmene uten warrior filmen(greit nok, han er sinnsykt buffa, men en god del av den skaden kunne han dradd uansett)? Enten er det en film som varer i 10 sek, 10min(med 10seks klipp) eller så er det sinnsvake trinkets. Det du ser i warrior filmen er stabil høy skade i Phase 1 av Nefarian fight. Dette sier vel litt om stabil skade, eller?

Lenke til kommentar
Hos oss har vi warlock/rogue/hunter som spretter rundt på topp 5, og jeg tviler ikke på at warlockene kunne vært fast inventar på topp 1 om vi hadde en shadowpriest med (og en aggro-wipe tilsvarende rogue/hunter).

6234684[/snapback]

 

<offtopic>

Shadowpriest, BoS, imp ute (med MD spec) og 8/8 nemesis.

Kunne nesten garantert at man hadde vært #1 -.-

</offtopic>

 

Hos oss er det alltid de samme folkene som er på top5. 2 mages, 2 locks og 1 rogue.

6234891[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvilke instanser dere raider, men når rogues har 60 dps daggere/sverd og armor deretter, så er det lite warlocks kan gjøre for å holde følge. Jeg har selv 8/8 nemesis (men bruker delvis hybriditems for enda høyere skade) og SM/ruin for mest skade i instanser, og jeg greier å holde følge i starten, helt til jeg går tom for mana og må begynne å lifetape, da drar roguesene fra. Magene har også mulighet for å holde dpsen oppe som følge av mye mana, steiner og regen, og med aoe i tillegg, så havner de ofte like høyt som roguene.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Kommer vel mest ann på spilleren som spiller warlocken?

6235760[/snapback]

 

indeed -.-

6235812[/snapback]

 

så dere mener jeg gjør noe feil når jeg ikke greier å holde følge med en rogue som har det beste geaeret som er mulig å oppdrive? Jeg vil heller si roguene dere da har ikke spiller optimalt.

 

Jeg ser også at du har hakket vassere gear enn meg nazrm. Allikevel nekter jeg å tro at du ligger øverst på dmg-listene (og da mener jeg synkronisert SW-stats, ikke dine egne dmg-meters), spesielt med MD/ruin build, hvor du mister 10% skade fordi du har imp ute, og ingen corruption ved flere mobs.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...