Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor! Gamle dekk har vært varme, kalde, varme, kalde, strukturen i gummien endrer seg, og de blir hardere. Spesielt hvis de har vært lagret med trykk.. Da buler de også så du får mindre flate.

Kan sikkert få forskjell på 0,5 sek på runden, kanskje mer.

Skrevet

Skulle bytte bakfelger fra 180mm til 210mm og gadd ikke ta de nye dekkene på 180mm felgene, så fant rett og slett fram noen halvslitte dekk fra ifjor til å trene med...

Skrevet (endret)

Ja og hjelper ikke om du drifter heller da... xD

Da prøvde jeg å kjøre så fort som mulig... uten å drifte :p

æ ø å redigering :!:

Endret av Deppss
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Aaaahh.. nå er det ikke lenge til sesongen starter for meg. Ny klasse.. X30. 125 kubikk, 30 hester, ikkeno gir. blir spennende.

Mangler bare å feste speedwire og sette på setet. Det kommer i løpet av uken :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Aaaahh.. nå er det ikke lenge til sesongen starter for meg. Ny klasse.. X30. 125 kubikk, 30 hester, ikkeno gir. blir spennende.

Mangler bare å feste speedwire og sette på setet. Det kommer i løpet av uken :D

Haha, du også? Skal kjøre DR på vårløpet nå til neste helg :D

Skrevet

Jeg så deg, simen :p Jeg skulle jo hilst :p

Jeg måtte bryte løpet pga vond rygg... Løftet noe galt på jobb på fredag så da røk den :p

Kjørte første heat, men halvveis uti var det mer fokus på ryggsmerter enn rundetider:p

Skrevet

Jeg så deg, simen :p Jeg skulle jo hilst :p

Jeg måtte bryte løpet pga vond rygg... Løftet noe galt på jobb på fredag så da røk den :p

Kjørte første heat, men halvveis uti var det mer fokus på ryggsmerter enn rundetider:p

Skulle nesten ha gjort det :) Du startet jo til og med vedsiden av meg i et innledene heat. Hadde altfor mye feste på karten, den veide vel 110kg tilsammen, har aldri kjørt en så tung kart før :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...