Gå til innhold

TES: Hjelp til TG-quest [spoiler]


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg er på questet der man skal stjele en eller annen "arrow" fra en trollmann. Det er fra Thieves Guild..

 

Jeg har kommet meg inn i hula, men døra er låst!! Og så fort jeg beveger meg nedi vannet dør jeg.. Eller, jeg har kommet til bunnen der, men der er det bare en dør ut..

 

What to do??

 

//Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du får en ring som gir deg Water Breathing. Gå til et hus rett uten Imperial City, der en pensjonert fisker bor. Du snakker litt med ham og tilbyr din hjelp. Du må samle 12 Rumare Slaughterfish-scales og gi de til ham, så får du ringen. Questet er egentlig ganske lett i seg selv. Med en gang du har drept en Rumare Slaughterfish, får du en pil til en annen fisk. Hvis du har problemer med å finne huset til fiskeren, ligger den der med Inn'en utenfor Imperial. Du skal ikke gå helt bort til gaten og stablen. Jeg håper du skjønte. :)

 

Veien ned til der du skal er ganske lang i det TG-questet du spiller nå.

 

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Takker dere alle..

 

Jeg har nå gjort questet, uten å bli suspendert fra MG, men fra TG.. Men er inne igjen nå :p Blood Price :p

 

Trenger sikkert hjelp senere, så jeg sier ifra ;)

 

Hva heter fiskeren? I den water-saken..

6022236[/snapback]

Ok, han fiskeren heter Aelwin Merowald, han bor på et sted kalt Weye Settlement. Questet heter "Go fish", bare snakk med han også gir han deg det Questet. Fullfør det, også får du Jewel Of The Rumare. (sjekket hva den het.. :thumbup: )

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...