Thewiz Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har en LCD (main) og vil gjerne sette om slik at jeg kan ha 2 skjermer. Jeg prøvde å lese litt i sticky men fant ikke noe konkret. Jeg vil bare spille på LCDen og ha CRTen i windows, slik at jeg slipper å legge ned spillet for å skjekke på internett o.l Takk for svar. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Med mindre du spiller spillene dine i Windowed mode på den ene skjermen så fungerer ikke dette. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Med mindre du spiller spillene dine i Windowed mode på den ene skjermen så fungerer ikke dette. 6006859[/snapback] Jeg også lurer på dette. Si at jeg kjører i Windowed. Hvilken programvare trenger jeg? No freeware? Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 hvis du kjører winowed mode så har je hørt at det ikke går an å kjøre dual screen, uansett software du bruker. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 okay. Fikk ikke så mye konkret ut av dette da. Hva skal til for at jeg kan kjøre Dual mode? (gjerne legg med linker o.l) Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Som du ser på bildet mitt her, så kjører jeg world of warcraft i windowed mode på den ene skjermen, og har firefox på den andre. http://img411.imageshack.us/img411/7184/windowed0ci.jpg Hadde jeg kjørt wow i fullscreen så ville jeg ikke ha kunnet alt-tabbet til firefox uten at wow hadde minimert seg og windows hadde stillt oppløsning tilbake til den du vanligvis har. Selvfølgelig funker dette, men det er tungvindt. Endret 2. mai 2006 av gullf1sk Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Som du ser på bildet mitt her, så kjører jeg world of warcraft i windowed mode på den ene skjermen, og har firefox på den andre.http://img411.imageshack.us/img411/7184/windowed0ci.jpg Hadde jeg kjørt wow i fullscreen så ville jeg ikke ha kunnet alt-tabbet til firefox uten at wow hadde minimert seg og windows hadde stillt oppløsning tilbake til den du vanligvis har. Selvfølgelig funker dette, men det er tungvindt. 6028467[/snapback] Ja det er sånn jeg vil ha det. Hvordan spørr jeg!? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) tja.. du må enten ha ett skjermkort som har to skjermutganger eller to skjermkort i PC'en din Så trenger du 2 skjermer... kabler til nevnte skjermer.. drivere til skjermkortene mer trenger du ikke for å sette opp dualscreen... Hvordan du setter opp windowed mode i hvert enkelt spill varierer, I WoW er det ett enkelt valig i grafikkinstillinger i spillet... edit: gullf1sk: du vet at hvis du velger windowed mode, men maximized valget under det i GFX settings i WoW, så får du window mode, men slipper de irriterende rammene rundt WoW vindu? Endret 2. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har ét kort. En overgang som gjør at jeg kjører 2 av samme type porter. 2 Skjermer, 1 LCD og 1 CRT. Hva nå? Grafikkort: Sapphire Radeon 9800PRO Jeg har prøvd å koble til begge skjermene. Men den som står på overgangen reagerer ikke. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 aktiverer den andre skjermen via drivere? høyreklikk på desktop->egenskaper...? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Klarte det nå. Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 edit: gullf1sk: du vet at hvis du velger windowed mode, men maximized valget under det i GFX settings i WoW, så får du window mode, men slipper de irriterende rammene rundt WoW vindu? 6028628[/snapback] Vet, men da ser jeg ikke når dama skravler på msn, har skrudd av den møkkalyden MSN lager serdu Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 hva har du dual screen til da? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 hva har du dual screen til da? 6028878[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Flere babes 6030151[/snapback] Javel? Feil tråd? :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 MER Babes, ikkesant, lissom, ikkesant... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 hva har du dual screen til da? 6028878[/snapback] Jeg har også to skjermer da jeg har en ganske anstendig mengde musikkvideoer samt at jeg har dvd-spiller og tv-tuner på maskinen er det greit å kunne se på musikkvideo/tv/dvd på den ene skjermen og feks surfe eller chatte på den andre. eller surfe på den ene og bildebehandling (for eksempel) skal snart kjøpe meg skjerm nummer tre. glede seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå