Gå til innhold

Nytt healer weapon fra c'thun


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men for i svarteste midtøsten da, når skal vi få ett ordentlig caster dps våpen som ikke er en grell forbannade stav?!

6002228[/snapback]

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21622 <- right here

 

Mye healing ja, 2.6 ganger mer healing enn damage enn beste damagemotstykke :p Tilogmed en god del mer healing enn forrige rekord i healing 121 på daggern fra gong-questchainet - i tillegg til stats og mana per 5 sec.

Lenke til kommentar
Det er et nytt healer-våpen. Hadde det vært +dmg/healing istedenfor bare +healing, så hadde det virkelig vært noe å heve øyenbrynene for, men +healing kommer alltid i større kvanta enn +dmg/healing.

 

Ingenting å omge etter.

6002220[/snapback]

 

Når det er ca. 30% bedre enn det nest beste healer våpenet, og i tilleg har +mana regen så er det omgwtfpwn og vell så det!

 

EDIT: Med off hand så har du jo faktisk 100% mere healing fra dette item en den berømte benediction.

Endret av KO-
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke uttale meg alt for mye om de andre klassene som kan bruke mace, men den er hvertfall bra for en paladin. :)

 

Ser for meg den med +55 healing sammen med Red Dragonscale Protector som jeg har. Masse snacksy healing da ja. :D

6003625[/snapback]

Stemmer dette ja. Men jeg foretrekker selv Malistar defender pga av +mp/5sec. I de lange fightene syns jeg +mp/5sec er noe av det beste som er. Men klart, i de korte så er Red dragonscale protector meget meget bra! Ser nå ut som min Jin'do hexxer mace begynner og bli litt rusten nå gitt...
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke uttale meg alt for mye om de andre klassene som kan bruke mace, men den er hvertfall bra for en paladin. :)

 

Ser for meg den med +55 healing sammen med Red Dragonscale Protector som jeg har. Masse snacksy healing da ja. :D

6003625[/snapback]

Stemmer dette ja. Men jeg foretrekker selv Malistar defender pga av +mp/5sec. I de lange fightene syns jeg +mp/5sec er noe av det beste som er. Men klart, i de korte så er Red dragonscale protector meget meget bra! Ser nå ut som min Jin'do hexxer mace begynner og bli litt rusten nå gitt...

6003685[/snapback]

 

Det beste er jo å bruke red dragonscale først når du har mana og hvis du begynner å få rundt 50% kan du ta fram malistars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...