Gå til innhold

Nintendo Wii blir navnet på Revolution

TCi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er så galt med det? De må jo tilpasse seg etter markedet til en viss grad for at ting skal bli solgt...

Å som med alle produkter blir de fikset, twiket, oppgradert før den siste versonen leveres ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kom til å tenke på noe... at både nintendo og microsoft er flink til å skifte navn på nye "store" produkter. Først var det Windows Longhorn til Windows Vista. Så var det Xbox Next til Xbox 360. Til sist var det Nintendo Revolution til Nintendo Wii :thumbdown:

Du har vel fått med deg at Longhorn og Revolution bare var kodenavn? Det sa de fra første stund. Hva er problemet med det?

Skrevet
Jeg kom til å tenke på noe... at både nintendo og microsoft er flink til å skifte navn på nye "store" produkter. Først var det Windows Longhorn til Windows Vista. Så var det Xbox Next til Xbox 360. Til sist var det Nintendo Revolution til Nintendo Wii :thumbdown:

6016134[/snapback]

Det er ikke snakk om å skifte navn. Det var KODENAVN, som nå har fått sine offisielle navn som folk skal bruke på produktet.

Skrevet

Kodenavn er det slettes ikkje noe nytt sånn sett,dessuten når det ofisielle navnet blir annonsert skaper det litt blest om produktet :wee:

Skrevet

Du har vel fått med deg at Longhorn og Revolution bare var kodenavn? Det sa de fra første stund. Hva er problemet med det?

6016224[/snapback]

Jepp. Og Xbox Next var bare noe GameSpy (?) fant på for å kunne ha et navn å bruke når de skulle omtale oppfølgeren til Xbox'en.

Skrevet
Jepp. Får bare lyst til å rope WHEEEEE! ;)

6023822[/snapback]

Pass på, smittsomt:

6023893[/snapback]

Jeg er skremt over at det finnes slike folk i verden. What a dork.

Skrevet

6023822[/snapback]

Pass på, smittsomt:

6023893[/snapback]

6024278[/snapback]

Hja okei! :hmm:

Skrevet

6023822[/snapback]

Pass på, smittsomt:

6023893[/snapback]

6024278[/snapback]

litt fet den da :!:

Skrevet (endret)

Har funnet den aller beste Wii bakgrunnen EVER :!:

post-18775-1146684008_thumb.jpg

Ble litt korrupt, er litt stor.

Endret av TCi
Skrevet
Har funnet den aller beste Wii bakgrunnen EVER

Hehe! Hadde passet bra som logo på esken:D Ellers så synest jeg at Wii er et artig navn. Liker bedre slike navn enn feks Playstation3

Skrevet (endret)

Her er et par andre.

Hørte et morsomt slagord her om dagen:

"Wii - You're in the game"

(Den bør dere ta)

post-72763-1146685410_thumb.jpg

post-72763-1146685471_thumb.jpg

post-72763-1146685492_thumb.jpg

Endret av craaash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...