Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da har jeg levert inn min delvis ødelagt TV, og jeg må vente i en uke til tre uker UTEN NOEN FUCKING TV! :cry:

6185506[/snapback]

Nei, det må du ikke. Du har KRAV på lånetv med en gang hvis reparasjonen tar mer en en uke. Du trenger ikke å vente en uke. Det går aldri mindre enn en uke å reparere en tv, så du kan egentlig gå å forlange en tv.

6185529[/snapback]

omfg, jaja. Orker ikke gå tilbake nå.

Får se familie filmene mine på pc da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det 20 spm på meg :fun:

6185430[/snapback]

Det er konge! :wee:

Da har jeg levert inn min delvis ødelagt TV, og jeg må vente i en uke til tre uker UTEN NOEN FUCKING TV! :cry:

6185506[/snapback]

Hehe, jeg fikk nettopp installert alle kanale på TVen min jeg.

Skrevet
Noe sier meg at de verste i so5 eter, sover og driter ved siden av pc'en.

1K poster allerede!

6185659[/snapback]

Eter jo på rommet storsett, sengen er jo ved siden av pcen. Men driter...? Det blir vel å dra den litt langt er det ikke.. ;) ?

Skrevet
trist å lese... en som har skapt forumet forlater oss.... kjedelig men thats life :cry: får tårer i øyene mine

6185709[/snapback]

Slutt å overdriv. Det er ikke som om han er død.

Skrevet
trist å lese... en som har skapt forumet forlater oss.... kjedelig men thats life :cry: får tårer i øyene mine

6185709[/snapback]

6185716[/snapback]

word.

Skrevet

6185709[/snapback]

6185716[/snapback]

Henger han ikke her så er han (tydeligvis) så godt som... ;)

Skrevet

6185709[/snapback]

6185716[/snapback]

hehe.. selvsagt skrev jeg det i rein pisspreik.. Hva skulle jeg ellers si? :roll:

Skrevet

6185709[/snapback]

6185716[/snapback]

hehe.. selvsagt skrev jeg det i rein pisspreik.. Hva skulle jeg ellers si? :roll:

6185736[/snapback]

Du kunne sagt du har fått aids.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...