Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ahh! Blir herlig med fri i morgen. Får foresten vite om jeg kommer opp i eksamen i norsk i dag. Håper på å trekke fritt og har fri på mandag og :p

6167377[/snapback]

Kan du komme opp i norsk skriftlig vk1? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ahh! Blir herlig med fri i morgen. Får foresten vite om jeg kommer opp i eksamen i norsk i dag. Håper på å trekke fritt og har fri på mandag og :p

6167377[/snapback]

6167384[/snapback]

Jepp. Matte skriftlig og. Men jeg slipper eksamen i matte for jeg har fritak. Alt for smart for vk1 :p

Skrevet

Får vite om jeg kommer opp i skriftlig i dag. Hvis jeg kommer opp i skriftlig er det 100% sjangse at det blir matte. Litt usikker på hva jeg ønsker, fordi jeg vil ikke opp i muntlig.

Skrevet

Klikk her! :D

Etterforskerne har beslaglagt en banan som de tror er blitt brukt til å voldta og ydmyke mannen i en leilighet i Bergen 2. mai.

Den er sendt til tekniske undersøkelser.

:!:

Skrevet
Klikk her! :D

Etterforskerne har beslaglagt en banan som de tror er blitt brukt til å voldta og ydmyke mannen i en leilighet i Bergen 2. mai.

Den er sendt til tekniske undersøkelser.

:!:

6167443[/snapback]

Det der er ikke gøy

Skrevet

6167377[/snapback]

6167384[/snapback]

Jepp. Matte skriftlig og. Men jeg slipper eksamen i matte for jeg har fritak. Alt for smart for vk1 :p

6167399[/snapback]

Høres rart ut.

UTSETTER BERGEN : (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Skrevet

Åhh, gud så artig det var at han fyren ble voldtatt! :lol:

:roll:

Skam deg mompen!

Fullkornskorpor er diggbart :love:

Gjest Yoshi
Skrevet

Mmmm, pannekaker til lunsj. :love:

Gjest Yoshi
Skrevet

Argh, må tilbake til skolen igjen. >.< Kjedelig!

Skal få igjen mattetentamen, dere kan gjette hva jeg får.

Skrevet
*Kose-på-pakke-med-Gainward-Geforce-6600-256-agp*

-"High Performance 3D Processor Graphics Card"

*knis* :wee:

6167542[/snapback]

Ooh. Mitt Radeon 9600 gruser ditt. :love:

Skrevet

Er ikke det som står i min maskin, jeg skal oppgradere en annen.

Min data har 6800GT GHL OC 1,2ghz 450mhz, 256GDDR3 minne.

:D

(Vet... men det drar nå alt av spill jeg føler for å spille...)

Skrevet

Her daler det ned snø som om det skulle være midt i Desember. Det ser virkelig bra ut, ute. MEN DET ER MAI FOR SVARTE. Jeg vil gå i t-skjorte og småsko slik jeg gjorde for to uker siden. Kunne ikke kjøre på skolen i dag pga av at vi har sommerdekk på begeg bilene!

Bubu.

Skrevet
Her daler det ned snø som om det skulle være midt i Desember. Det ser virkelig bra ut, ute. MEN DET ER MAI FOR SVARTE. Jeg vil gå i t-skjorte og småsko slik jeg gjorde for to uker siden. Kunne ikke kjøre på skolen i dag pga av at vi har sommerdekk på begeg bilene!

Bubu.

6167579[/snapback]

Hvor er denne kalde vidda?

Skrevet

Bubu.

6167579[/snapback]

Miniskjørt også ? :dribble::love:

Skrevet

Bubu.

6167579[/snapback]

Hvor er denne kalde vidda?

6167586[/snapback]

Røros.

Bubu.

6167579[/snapback]

Miniskjørt også ? :dribble::love:

6167590[/snapback]

Så klart ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...