Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skulle jeg få besøk av foreldrene mine som skulle ankomme ca 23:00. I går satt jeg og slappa av , og plutselig fikk jeg melding om at de kom om en halvtime, så da ble det panikkrydding diluxe. I natt har jeg sovet på en ekkel 2'seter sammen med den grinete hunden min, som aller helst ville klatre på ansiktet til typen min framfor å sove :!:

Skrevet
I dont wanna go to school and you cant make me, hahahahah. (hah.)  :D

6166728[/snapback]

Jeg kutter ukepengene dine..

6166741[/snapback]

Jeg jobber din nisse, sitter i kassen. Jobba i går skal jobbe i dag, kveld tough så kunne gått på skolen men hmmmm vanskelig den derre... fint vær i dag oxo. :D

Skrevet
I dont wanna go to school and you cant make me, hahahahah. (hah.)  :D

6166728[/snapback]

Jeg kutter ukepengene dine..

6166741[/snapback]

Jeg jobber din nisse, sitter i kassen. Jobba i går skal jobbe i dag, kveld tough så kunne gått på skolen men hmmmm vanskelig den derre... fint vær i dag oxo. :D

6166759[/snapback]

Jeg kaster deg ut av huset..

Skrevet

Jeg jobber din nisse, sitter i kassen. Jobba i går skal jobbe i dag, kveld tough så kunne gått på skolen men hmmmm vanskelig den derre... fint vær i dag oxo.  :D

6166759[/snapback]

Jobb lar seg godt kombinere med skole, jeg hadde til tider 100% stilling i kassa på rema på kveldstid, i tillegg til å gå skole om dagen. Skulking nå er bare dumt uansett, for det er vel ikke så mye som skjer på skolen om dagene?

Skrevet (endret)

Du har vel ikke sittet ved PC'n i 16 timer i strekk, da? Kanskje du har fått sånn *humre* datavirus, da.

Endret av Bitex
Skrevet
Hahaha.. Dumme dumme dumme Trondheim. Her snør det i slutten av mai  :hrm:

6166908[/snapback]

Haha snør ? :tease:

Regner her også, omtrent 14 mil nord for dere. Men det snør ikke :D

Skrevet

6166908[/snapback]

Jaja, no worries. Trondheim er trossalt norges desidert beste by og bo i (jmfr: undersøkelsen som ble publisert i dagens Adresseavis). :fun:

Skrevet (endret)

6166908[/snapback]

Jaja, no worries. Trondheim er trossalt norges desidert beste by og bo i (jmfr: undersøkelsen som ble publisert i dagens Adresseavis). :fun:

6166942[/snapback]

Trondheim på topp

Defenetvit ingen tvil her :)

Mye bra gitt

Toppers Trondheim :)

Stakkars gutter, de var heldige siden de bodde i trondheim da :)

Endret av Neppe
Skrevet

6166908[/snapback]

6166942[/snapback]

Greit at det er en fin by. Men snø..? I slutten av mai? Det stemmer ikke helt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...