Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bøker/Skole+Best0=ZzzzzzZZzzzzzzzz

6166079[/snapback]

Hvis du forbinder bøker med skole, så er jeg ikke overrasket over at du syns bøker er kjedelige greier. Merkelig er det, at de visstnok vil ha flere ungdommer interessert i å lese bøker, og så prakker på dem Hamsun og Ibsen.

Skrevet (endret)
Nattifnatt: h3nrik, fox88, Bundy, Skarstad, nerdVANNA, SupremeX, Ø.B., kfz, Wh00t, kaiern, SteffyBoy, Axes, Kim64  :love:

6166079[/snapback]

God natt :love:

Endret av SupremeX
Skrevet

Jeg liker faktisk å lese ånkli bøker, pappa er storleser av dimensjoner, vi har sånn 5 bokhyller som er stappfulle med bra krim...

Men leser vel mest om sommeren når jeg ligger ute å sløver meg" :yes:

Skrevet
La dem lese billig kiosromaner. Kanskje ikke litteratur av klasse, men kan da gi leselyst.

6166118[/snapback]

"Homsepatruljen" bok, hva synes du om den? lurer bare :tease:

Skrevet
La dem lese billig kiosromaner. Kanskje ikke litteratur av klasse, men kan da gi leselyst.

6166118[/snapback]

"Homsepatruljen" bok, hva synes du om den? lurer bare :tease:

6166134[/snapback]

Den har pent omslag, ser fin ut på kaffe-bordet.

Skrevet

Personlig synes jeg ikke at verken Ristespyd (ho-fuckings-ho) og Hamsuns bøker er så veldig gode eller engasjerende. Og det faktum at alt vi leser i norsktimen må være skrevet av nordmenn, det suger hardt.

Skrevet (endret)

Skarstad ja men en del bøker er veldig bra.. feks gjengangere, gift, dukkehjem, peer gynt osv

EDIT; la til peer gynt

Endret av fox88
Skrevet

Personlig synes jeg ikke at verken Ristespyd (ho-fuckings-ho) og Hamsuns bøker er så veldig gode eller engasjerende. Og det faktum at alt vi leser i norsktimen må være skrevet av nordmenn, det suger hardt.

6166143[/snapback]

Vet, har plaget meg også. La elevene lese en skikkelig kiosk-krim, det kunne faktisk gi leselyst. Tror jeg.

Leser til tider en del jeg, men det skranter ofte litt på tiden. Sier jeg med ørten hundre og femti innlegg på et dataforum.

Skrevet
Skarstad ja men en del bøker er veldig bra.. feks gjengangere, gift, dukkehjem, peer gynt osv

Har ikke lest så mye av det, bare nok til å finne ut at jeg ikke liker. Har brukt samme fremgangsmåte for å finne ut at jeg ikke liker S-Club 7, Westlife, Britney Spears, 50 Cent osv.

Skrevet

6166118[/snapback]

Jøpp, noe sånt må vel til. Jeg ser ikke for meg at den gjengse skoleelev frivillig setter seg ned med Sand, Beatles eller H2G2.

Skrevet
så du leser den ikke?

6166142[/snapback]

Homsepatruljeboken er meg bekjent mer en "guide" enn en bok, du setter deg neppe ut i solen med den?

6166164[/snapback]

Selvsagt ikke :p har den jeg og.. Den er ikke så bra, ikke så mange nyttige info egentlig.. Kun Carson Kressley som eier men..

Axes; Kjenner deg ikke, så kan jeg ikke si noe om deg. Men du har i velfall kul avatar.

Skrevet

6166118[/snapback]

Jøpp, noe sånt må vel til. Jeg ser ikke for meg at den gjengse skoleelev frivillig setter seg ned med Sand, Beatles eller H2G2.

6166167[/snapback]

Beatles var kjedelig. De påstår den gir leseglede? Vel.

Leste også et par andre Saabye Christensen-romaner mens vi holdt på med det på skolen. Kan ikke si jeg er så stor fan av ham.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...