Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Skrevet
Kaste bort tiden på diskusjon.no ? =)

6163019[/snapback]

I'd hit it. :fun:

Skrevet

Sant det, blir noen ganger veldig lite å finne på når en ikke har noe å stresse med.

Jeg gjør:

1. Forbanner service-folkene som ikke fant noe galt med Porta-Pro headsettet mitt, og bare byttet puter. Det er fremdeles ødelagt. MP3-spilleren vurderes som feil (service-senteret påsto det), og det leder videre til punkt to:

2. Om jeg skal ha ny MP3-spiller, og isåfall hvilken. (I bunn og grunn er dette en duell mellom Vision:M og iPod 5G, men den skal jeg ikke ta her)

Må finne ut om M:Roben holder en stund til, eller om jeg skal brenne av 2400kr på en ny.

Skrevet

Denne tråden kan også bli brukt til å få opp innleggertallet, :).

Har aldri helt blitt helt hekta å gå rundt med sånn iipådd 24/7, men for all del, noen er det.

Skrevet
Denne tråden kan også bli brukt til å få opp innleggertallet, :).

6163085[/snapback]

Det kan den ikke. Posting i OT-baren har ingen påvirkning på postcount.

Skrevet
Jeg kan ikke tro det, en dag jeg ikke trenger å lese til prøve :dontgetit:

Hva skal jeg finne på?

6163018[/snapback]

Venner er jo en fin ting. Men hvis du vil være slapp anbefaler jeg å hente popcornet og bunkre deg foran TV'en. :fun:
Skrevet

Agressive, ok da :p Så denne tråden først i dag.

Tomat-Ulf, hva om vennene er slappe? Mine er det, ser ikke på dem som noen ordentlige venner, men skal ikke ta opp mine mentalproblemer i denne tråden :)

Skrevet

Var nettopp en venninne innom. Våknet rett før hun kom så jeg var nok ikke helt oppegående. Hun ble ikke så lenge da..

CSI i dag :love: blir herlig å kunne slappe av litt i dag. Har egentlig prøve i morgen, men det er i nynorsk. Får heller hastelese seinere :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...