Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg må få meg et liv snart, så jeg har noe annet å snakke om enn katter.

Er dere ikke lei meg snart? :p

7195540[/snapback]

Neida, du er så søt atte :love: Kan ikke bli lei av deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine katter skal leve i 100 år!

AFI går på Mtv. HERREGUD! Emo-møkka-dritt-homo-fitte-wannabe-band! Hører heller på rap enn den møkka her.

Endret av mushi
Skrevet

Marsvinet vårt døde av tarmslyng når jeg var liten. Traumatisk. Den slutta å helt å ta til seg næring, og døde vellllldig sakte (over mange dager). Dritkjipt.

Skrevet (endret)
Kjipt for deg da, når de faktisk dør :hmm:

7195569[/snapback]

Jeg komme til å grine meg ihjel.

Ett dyr har dødd fra meg. Det var kattungen min Scsi som jeg hadde i to uker før hun måtte avlives pga. eplepsi. Jeg gråt i tre dager, og begynner fortsatt å grine hvis jeg kommer over et bilde eller snakker om henne. Hadde henne før sommeren tror jeg det var. Alt går veldig i ett oppe i hodet mitt.

Bitex: hvorfor blir ikke jeg 100 år?

Endret av mushi
Skrevet
Jeg komme til å grine meg ihjel.

Ett dyr har dødd fra meg. Det var kattungen min Scsi som jeg hadde i to uker før hun måtte avlives pga. eplepsi. Jeg gråt i tre dager, og begynner fortsatt å grine hvis jeg kommer over et bilde eller snakker om henne. Hadde henne før sommeren tror jeg det var. Alt går veldig i ett oppe i hodet mitt.

Huffda :(

Skrevet (endret)

Oh, fordi alle kattene kommer til å ta hevn en vakker dag.

Det er jo sånt man hører om på nyheter i USA. Folk som ble spist av sine egne katter.

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg ser på Svisj metal og har vondt i ryggen. Har ikek klart å roe meg ned på 2-3 dager nå. Tenkte jeg skulle ut og ødelegge lungene litt i orkanen.

Hva skjer med været? Må nesten ta på meg overlevelsesutstyr for å få i meg litt nikotin.

Skrevet
Jeg ser på Svisj metal og har vondt i ryggen. Har ikek klart å roe meg ned på 2-3 dager nå. Tenkte jeg skulle ut og ødelegge lungene litt i orkanen.

Hva skjer med været? Må nesten ta på meg overlevelsesutstyr for å få i meg litt nikotin.

7195680[/snapback]

Svisj metal nå? Svar fort!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...