Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snø hører jula med! Ferdig med saken.

7179517[/snapback]

Jula er 23. til 26. desember. DA kan det være snø. Resten kan være snøløst, right? :)

7179575[/snapback]

Hvis det er ok at det er snø her jeg bor, for jeg skal stå på ski!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jula er 23. til 26. desember. DA kan det være snø. Resten kan være snøløst, right? :)

7179575[/snapback]

Nei, nei, nei. Vi har jo førjulstiden også :) Må jo ha snø så man kan ake og lage snøengler. Sånne koselig ting. Så kan man gå inn og steke boller og drikke varm kakao etterpå.

Skrevet

7179587[/snapback]

Ikke nevn ski engang. Husker da vi skulle ha skidag i 10. var det bare meg og en guling som ikke hadde stått på ski før, så vi ble sendt en halvtime i forveien. :(

Skrevet

7179575[/snapback]

Nei, nei, nei. Vi har jo førjulstiden også :) Må jo ha snø så man kan ake og lage snøengler. Sånne koselig ting. Så kan man gå inn og steke boller og drikke varm kakao etterpå.

7179593[/snapback]

I skrivende stund vurderer jeg å droppe søsters bryllupp og heller feire jul med deg.

Skrevet

7179587[/snapback]

Så lenge du ikke bor i Vestfossen, er det greit for meg (;

7179593[/snapback]

Hm. 10. desember til 1. januar?

Noe lenger blir bare slitsomt.

Skrevet

Fuck.. noen som i det hele tatt har sett på klokka? Må etablere fortet i loppekassafør det er for sent. Go natt godtfolk!

(..håper noen sier gonatta tilbake) <--emo

Skrevet
I skrivende stund vurderer jeg å droppe søsters bryllupp og heller feire jul med deg.

7179601[/snapback]

Du er vel enn velkommen. Vi kan ligge i senga og se ut av vinduet på snøen som daler ned mot bakken om natta. Også kan du få kaffe og troika på senga om morningen!

Bazukh: 10.des til 10.januar?

Skrevet
Du er vel enn velkommen. Vi kan ligge i senga og se ut av vinduet på snøen som daler ned mot bakken om natta. Også kan du få kaffe og troika på senga om morningen!

7179632[/snapback]

Jeg vil ikke til Australia! :cry:

Skrevet

7179601[/snapback]

Bazukh: 10.des til 10.januar?

7179632[/snapback]

Fælt til julestemning hos deg, da...

Får du masse kjempeartige gaver?

Skrevet
Jeg vil ikke til Australia! :cry:

7179638[/snapback]

Er det ikke der de har sånn bumpity-bump kenguruer? :love:

7179642[/snapback]

Ja. De er litt søte. Jeg traff på en i sommer.

Også kunne vi spilt MarioKart hele første juledag :love: Sukk.

Skal gi han bumpity-bump jeg :wee:

7179652[/snapback]

Visst skal du det. :love:

Skrevet
Jeg har sett den irl, og på tirsdag skal jeg få sitte og ta på den.

7177849[/snapback]

Nå ble jeg sjalu. :( Men den er veldig stor og fin. Stor nok til hvertfall 2.

7177877[/snapback]

Har dere diskutert benken min bak min rygg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...