Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så deilig det er med video i 720p kvalitet. Lastet ned noen gratis HDTV klipp og fikset og trikset litt med 50" plasma og laptop. Hårene reiste seg innimellom. :dribble:

Edit: Nå er det noe annet som reiste seg så......brb. :whistle:

Skrevet
Drit i wow, det sier jeg :p

7173363[/snapback]

Jeg burde ha hørt på det og dretet i det ja, men neida.

Jeg ble sittende å pvpe :no:

fy skam seg

*daske seg selv*

Nei, da var det å sette på div c64remix-kos og sove :D

Skrevet

Jeg løy.

Sa jeg la meg jeg og, men ble i stedet liggende oppe og lese og ikke tørre å gå ut av senga for å skifte sang.

Har vært gjennom en techno-remix av the unforgiven og er nå på en moby remix av untill it sleeps.

bare gruer meg til metallica vs. britney-sangene starter :|

Skrevet

Nå har jeg klart å mist bankkortet mitt, og studentkortet mitt, samt alle pengene mine. Det var ikke mer enn 200,- og på konto var det minus 400. Jeg burde kanskje sperret kortet for å forhinde at det skal overtrekkes enda mere, selv om det blir vanskelig.

Hvis noen av dere veit om en veldig letvint måte å sperre et bankkort midt på lørdagsnatta, så er jeg taknemlig. takk takk //fyllepost

Skrevet (endret)

du tør ikke gå ut av senga for å skifte sang? Har du da en laptop ved senga eller noe til å forumwhore med?

Edit: Senga... ikke sega.

Endret av Vt-iversen
Skrevet

Gå inn på hjemmesiden til banken du har kortet i. der skal det være et telefonnummer og en veiledning til hvordan du stenger det. Skal kunne gjøres døgnet rundt.

Hvor hører du tazte priv fra? nrkp3's arkiver? ligger de der ennå?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...