Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
:hmm: Det er igrunn rart at jeg kan synes at fotografi paa skolen kan vaere saa kjedelig.

7156353[/snapback]

Da må du ha en virkelig dårlig lærer.

Fotografi. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva har du tenkt å gjøre når huseier finner ut at du har 4 ulovlige katter og forlanger at de skal bort?

7156348[/snapback]

Har bare to :ermm: Da får jeg ha de hos fatter, eller flytte.

Skrevet
:hmm: Det er igrunn rart at jeg kan synes at fotografi paa skolen kan vaere saa kjedelig.

7156353[/snapback]

7156363[/snapback]

Ja, laereren suger hardt. Har ikke peiling paa hva han snakker om, og mener at bilder som er redigert i photoshop med skrikende farger er fantastisk.

Bildene suger igrunn.

Og ja, fotografi utenfor skolen er jo bare fantastisk :love:

Skrevet

7156353[/snapback]

7156363[/snapback]

Ja, laereren suger hardt. Har ikke peiling paa hva han snakker om, og mener at bilder som er redigert i photoshop med skrikende farger er fantastisk.

Bildene suger igrunn.

Og ja, fotografi utenfor skolen er jo bare fantastisk :love:

7156376[/snapback]

Man skal ikke gå amok i PS. Men allikevel kan sterke farger være knalltøft. Det har jeg brukt på noen av mine bilder.

Skrevet
Har bare to  :ermm: Da får jeg ha de hos fatter, eller flytte.

7156373[/snapback]

Skal du og pekki komme og bo hos meg også? Ett stort lykkelig fellesskap? :p

Skrevet
Skal du og pekki komme og bo hos meg også? Ett stort lykkelig fellesskap? :p

7156392[/snapback]

ja!

Jeg er ikke 20 engang og har allerede 4 katter. :ph34r: Tror det har noe med at jeg aldri fikk dyr da jeg bodde hjemme. Jeg flytta hjemmefra for 2 år siden og har allerede hatt hund, chinchilla, degus, 6 akvarier (har 2 enda) og 5 katter (har 4 enda). Heldigvis har jeg bare katter og fisk nå. Det rare er at typen synes det er greit at jeg har mange dyr :dontgetit:

Skrevet
ja!

7156409[/snapback]

Jeg kan se det for meg; "Barn, nå er arbeidskaren hjemme fra jobb, vi spiser litt godteri til middag. Er det noen som har lyst på en pils?"

Skrevet (endret)
Jeg kan se det for meg; "Barn, nå er arbeidskaren hjemme fra jobb, vi spiser litt godteri til middag. Er det noen som har lyst på en pils?"

7156460[/snapback]

Utgifter i måneden:

Øl og brun sprit: 10.000 kr

Kattemat: 1.000 kr

Potetgull og peppes-pizza: 5.000 kr

Røyk: 15.000 kr

Endret av mushi
Skrevet
Kan se det for meg  :!:

Utgifter i måneden:

Øl og brun sprit: 15.000 kr (Hadde økt gradvis ettersom vi hadde blitt avhengige)

Kattemat: 1.000 kr (Hadde forsvunnet, kattene hadde blitt lei bråket)

Potetgull og peppes-pizza: 3.000 kr (Stokkepizza er billigere)

Røyk: 15.000 kr

Vedfyring: 1000,- (Viktig for kosens skyld, mamma hadde blitt lei av å gi bort ved gratis, og begynt å ta betalt)

7156477[/snapback]

Nå tror jeg det stemmer ganske bra :dremel:

Skrevet
Nå tror jeg det stemmer ganske bra  :dremel:

7156505[/snapback]

Ved er gratis hvis du kutter det opp selv, eller har kontakter (morra til pekki fixer alt) :cool:

Skrevet
Ved er gratis hvis du kutter det opp selv, eller har kontakter (morra til pekki fixer alt)  :cool:

7156511[/snapback]

God idé, det er masse skau i Stokke :p

Skrevet

Har noen lyst til å spandere en ny razer-mus på meg?

Katta har tatt knekken på den. Jeg tror det er Bolla siden hun digger å knaske på ledninger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...