Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min føreste ban: "Bruker sendes på feire en uke for tull og personhetsing i SO5" :p

Ligger på 30% warn atm.

7124253[/snapback]

*host* den ferien var vel så og si min skyld.

7124263[/snapback]

Neida ikke føl deg skyldig ^^

Skrevet (endret)

DNA glem det, jeg er den ene

Jeg er like stor som gud, gud er like liten som meg!

Endret av Fox
Skrevet (endret)
DNA glem det, jeg er den ene

7124300[/snapback]

Am3k har også sånn :p

Edit: Har gjort sån på msn at jeg får frem en stygg smiley hver gang jeg skriver "lol". Skulle ønske det gikk ann på diskusjon.no og :)

Endret av DNA
Skrevet

Argh. Akkurat nå irriterer jeg meg over at MS ikke klarer å lage skikkelige produkter. De skrev grunnkonseptet til MSN, og jaggu klarer ikke en nerd på gutterommet å overgå dems program.

Skrevet
Jeg kan ikke spise rester, jeg, fordi jeg spiste ikke mat i går. Nå er det store spørsmålet om jeg skal bestille pizza eller koke tortellini.

7124355[/snapback]

Helt klart bestille pizza :)

Jeg skulle egentlig spise lasanje fra igår, men "leieboeren" min hadde spist den opp i fylla i natt :mad::hrm:

Skrevet
Jeg kan ikke spise rester, jeg, fordi jeg spiste ikke mat i går. Nå er det store spørsmålet om jeg skal bestille pizza eller koke tortellini.

7124355[/snapback]

Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza, Pizza,

Skrevet
mushi ta deg en tur til Kebab King?

7124384[/snapback]

finnes ikke bab-king i tbg, pluss at jeg sjokkerende nok, er blakk.

Kan jo ta pngene som skal gå til lånet da... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...