Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det fler som kjører åpent kabinett her eller?

God natt Mobilknut. Lykke til med å løs rive deg herfra :) jeg bruker alltid en halv time ++ når jeg er i gang

Endret av Snobjorn
Skrevet
vegard_ : Jeg kom fra Hardwaredelen og er misfornøyd, SO er avhengighets dannende, men jeg har sluttet nå. Heldigvis... :whistle:

7121795[/snapback]

Ja, hardware-delen holder kvalitet, har jeg fått høre. Men har aldri vært hardware-interessert, selv.

Men nå er jeg på vei tilbake til mobildelen. Det kom med jobben, liksom. :p

Skrevet (endret)

SO har blitt bedre enn før.. enn halv år siden... Denne gangen var det kun spam og atter spam uten mening

.patrick Big bite? ja konge sjappa

Endret av Fox
Skrevet
SO har blitt bedre enn før.. enn halv år siden... Denne gangen var det kun spam og atter spam uten mening

7121817[/snapback]

Det er fordi jeg begynte å henge her :D

Skrevet (endret)

Vegard_: Flott å høre, jeg er selv på vei inn i Hardware-delen igjen, men jeg er samtidig på vei bort fra pcen, synd men sant. Glemmer dog visse sjeler aldri og snakker med dere når jeg har sjangsen. ;)

Endret av PatrickM
Skrevet
ny avatar! :w00t:

7121773[/snapback]

Jeg blir litt småkvalm. =/

7121802[/snapback]

Men kjære deg, da! Fox viser jo bare at yttringsfriheten og metrosexualiteten er kommet langt på diskusjon.no =)

Skrevet

7121817[/snapback]

Nå er jeg her vettu.

Skrevet
Vegard_: Flott å høre, jeg er selv på vei inn i Hardware-delen igjen, men jeg er samtidig på vei bort fra pcen, synd men sant. Glemmer dog visse sjeler aldri og snakker med dere når jeg har sjangsen. ;)

7121828[/snapback]

Ja, sånn går det vel med meg også når jeg blir sosial. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...