Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er stolt bruker av Internet Exploder.

Og Dell laptop.

7121557[/snapback]

Hvis alle nerdene har rett så ender du opp i cyber-helvete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja Fox. Det er nok mest sansynlig CIA som sitter og ser på et norsk diskusjonsforum! :)

7121561[/snapback]

Søt ironi.

Skrevet
Du veit.... Anti-Bush.. vi er jo det, derfor må de spionere på oss med help av ordbok :) Mexicanere kan ikke bokmål

7121570[/snapback]

Puh, bra jeg ikke skriver nynorsk, da hadde de gjennomskua meg med en gang..

Skrevet (endret)
Noen som veit hva det filmproduksjonsselskapet som har den løva som brøler i reklamen sin før Tom og jerry filmer o.l. ?

7121581[/snapback]

MGM

dell og firefox eier alle :ph34r:

Endret av AndyF
Skrevet

kezoom hehe, men seriøst.. En i USA, Ei ung jente skrev bare for moro skyld at hun ville drepe Bush.. Gjett hva som skjedde, noen fra SS kom og hentet henne på skolen der hun går i. Og kryssforhørte henne

Skrevet
Det har du rett i. Mexicanere er resere i nynorsk!

7121582[/snapback]

Bedre enn norsk ungdom.

7121592[/snapback]

Ja tenk!

Skrevet
kezoom hehe, men seriøst.. En i USA, Ei ung jente skrev bare for moro skyld at hun ville drepe Bush.. Gjett hva som skjedde, noen fra SS kom og hentet henne på skolen der hun går i. Og kryssforhørte henne

7121590[/snapback]

:ph34r:

Skrevet (endret)

Noen her som har linken til det spillet der man skal skrive alfabetet (fra a til z) fortest mulig?

(rekorden min er forøvrig 4 sekunder..)

Endret av MobilKnut
Skrevet
Noen her som har linken til det spillet der man skal skrive alfabetet (fra a til z) fortest mulig?

(rekorden min er forøvrig 4 sekunder..)

7121605[/snapback]

http://frenzy.morpheme.co.uk/frenzy/

7121611[/snapback]

Tuusen takk. Var søstra mi som lurte. Ho kjeder seg fordi kjæresten oppholder TV'en med en eller anna kjedelig film. :D

Skrevet (endret)

7121590[/snapback]

:ph34r:

7121596[/snapback]

Nå er det nok!

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen, FFMMNS!

FFMMNS har som mål å få en slutt på misbruket av forumets nyeste medlem av smileyfamilien, ":ph34r:". Alle som bruker den feil vil bli vil bli sendt til konsentrasjonleirer for "rehabilitering".

Mvh. Der Führer, Skarstad.

Endret av Skarstad
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...