Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir mer fornøyd når jeg får skaffet meg et bosted i byen så jeg får plage dere de neste 5 semestrene ;)

Får hvertfall ordnet med noe et halvt års tid virker det som så da får jeg få med fruen på noe smart etter den tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cut to the chase, når flytter du inn til oslo? xD

7093662[/snapback]

Neste semester, vel! Etter jul! JANUAR! Hvorfor tror du fruen gleder seg til den tid? ;)

Skrevet
cut to the chase, når flytter du inn til oslo? xD

7093662[/snapback]

Neste semester, vel! Etter jul! JANUAR! Hvorfor tror du fruen gleder seg til den tid? ;)

7093673[/snapback]

vet ikke jeg vel :p jeg er dårlig på å ta rundtsnakk og hints og...altså, når det ikke blir sagt rett ut, så må jeg bruke hjernmassen min som ikke er helt våken kl 01 om natta..

Anywho, gleder meg, jeg, herr Ueland :D Det blir suuupert!

Skrevet

Jeg bor i Oslo Ueland...always look behind you..and keep those windows closed. *BWAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHA.....BWAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAHAH*

(legge seg snart kanskje?)

Skrevet (endret)

Nåja, gikk nå 5 år på yrkesskolen etter ungdomsskole da. Mye rar matte der, veit ikke om det het 2MX eller hvafforno. Fikk studiekompetanse til slutt. Begynner å bli snart 8-9 år siden det...time flies.

Endret av Bitex
Skrevet

Veit ikke, jeg gikk på videregående året før Reform'94 slo inn. Hva den gikk ut på husker jeg ikke. tror det var at alle ungdomsskoleelever hadde rett på videre skolegang, uansett karakterer ellerno.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...