Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

t-bane, tog, buss og trikk FTW! :) må ikke glemme rumpa til Fabian Stang er også FTW! :love:

Endret av Fox
Skrevet (endret)

God natt Redline! Jeg legger meg også nuh!

edit: og natta til alle andre også!

Endret av clvn
Skrevet (endret)

god natt alle sammen

clvn denne uka blir et helvete for deg :) for jeg har webprosjekt i denne uka, om du tillater det kommer til jeg å spørre om råd og tips i koding :p

Endret av Fox
Skrevet
god natt alle sammen

clvn denne uka blir et helvete for deg :) for jeg har webprosjekt i denne uka, om du tillater det kommer til jeg å spørre om råd og tips i koding :p

7078507[/snapback]

Tviler ikke ^^

Skrevet

men jeg har blitt flinkere i koding nå enn før, går nok bra..design er null problem for meg, det blir gøy!

jaja god natt, legger meg jeg og..

*jogge til senga og vogge*

Skrevet

/\

||

||

||

What he said

Hoho, dette lover godt: Det var en gang i et kongerike i en galakse langt, langt unna, at det bodde en merkverdig elg. Øystein het elgen, og grunnen til at Øystein var en merkverdig elg var det faktum at selv om det eneste han spiste var burgere fra Esso, så ble han ikke tjukk.

Skrevet (endret)
Hah, eventyr. C&P påskekrimmen til Dotten, legg til "Det var en gang" og "... og de levde lykkelig i alle sine dager", så får dere garantert ståkarakter.

7078580[/snapback]

Ståkarakter er nok ikke nok. Går for karakterer i den øvre delen av skalaen, i hvert fall i språkfagene.

RED: Det tar lengre til å lese korrektur på den påskekrimmen enn å skrive en ny tekst.

Endret av Skarstad
Skrevet
Hah, eventyr. C&P påskekrimmen til Dotten, legg til "Det var en gang" og "... og de levde lykkelig i alle sine dager", så får dere garantert ståkarakter.

7078580[/snapback]

Ståkarakter er nok ikke nok. Går for karakterer i den øvre delen av skalaen, i hvert fall i språkfagene.

7078586[/snapback]

Betaler du godt da?

Skrevet
Min tilstedeværelse i denne verden er betaling nok for alt jeg noensinne vil ha lyst på.

7078598[/snapback]

Hehe.. bra.. hvis du har lyst på en god karakter så får du vel det også da..

Skrevet

Legge seg nå føler jeg er fullstendig tullete når jeg bare har drittfag i hele morgen, da skulker jeg heller gymtimene og sover da.

Ikke at det er noe forskjell fra hva jeg ellers gjør i gymtimene, men må uansett fikse noe greier på div. butikker som stenger før skolen er ferdig :thumbdown:

Og jeg klarer fortsatt ikke å konsentrere meg om å lese til historieprøven :|

Begynner å bli meget frustrerende.

Jeg har prøvd å gå fra PC'en og sette meg komfortabelt i et rom med frisk luft og varm melk etc, men neida.

Nothing fuckin' works! :|

Skrevet

7078580[/snapback]

Ikke gi meg dårlige ideer. ):

Skrevet

Allmennfaglig påbygning ftw?

strøyk fagbrevet, hadde ikke mentale ressurser til å ta den opp, tenkte meg om noen måneder, fant ut at jeg gav faen i ikt og fagbrev, begynte på påbygning

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...