Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Man kan ikke bli lei den  :ph34r:

7062505[/snapback]

Vil du være med å erte Snorre? :green:

7062515[/snapback]

Hadde det ikke vært for hans far, skulle jeg nok ha gjort det sammen med dere :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aaltons navn er ikke bare grønt. Det er RØDT. han er blant de farligste på dette forumet. :(

7062538[/snapback]

Siste nytt:

Han er degradert og jeg har tatt plassen hans. :cool:

Skrevet
Mushi is emo today  :ph34r:

7062530[/snapback]

Det så da ikke emo ut? Tull og tøys! Bortsett fra svettearmbåndet emo-er bruker for å skjule alle arrene de har på håndleddet. Men de fleste emoer i den betydningen man briler her på forumet kutter seg nok ikke. Crap, tullete innlegg dette her.

:blush:

*Gå og gjemme seg*

Skrevet (endret)
*snip*

7062558[/snapback]

Var egentlig bare på kødd. Blir såra selv hver gang noen kaller meg emo. Svettebånda er der for en grunn :ermm: Tok på meg genseren bare for å ta bildet. :blush:

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Hadde det bare vært så vel Aalton. Da hadde jeg jo fått støtte til å kjøpe bærbar datamaskin (Man får faktisk rundt ti tusen til det). Nei, dysleksi er gale tro meg. Har en kamerat som har dysleksi. Greier ikke fremmedspråk (tysk). Han er blitt flink i engelsk da. Men han sliter med å lese ting, bruker sikkert dobbelt så lang tid som alle andre. Stakkars fyr.

Frichasse eller hvordan i all verden nicket ditt staves. Vær snill nå ;)

Endret av Orresnei
Skrevet (endret)
Da drar man for å se på bil, wish me good luck!

7062623[/snapback]

lykke til =D

----------

Yay, jeg rekker ikke å kjøpe sko og bukse i dag, det som har vært ukas høydepunkt :/

Endret av clvn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...