Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiser der mer eller mindre hver lørdag! De har bra kyllingkebabrull der! =)

7047120[/snapback]

Kebaben var i hvert fall digg. Også ligger det 5 min unna skolen :D

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha bab :(

Lager meg firstprice bagett jeg :cry:

Haha! Jentepusen prøvde å hoppe inn i den varme ovnen. Da får jeg kebab! :dribble:

:p

Endret av mushi
Skrevet

Hmm.. Denne tråden er så død i det siste.

*få folk til å prate litt*

Hva skal Dotten, Anira, Aidskake, arnedokken, MrLeftfield og clvn idag? :)

Skrevet

Skal egentlig studere til fredagens eksamen, men blir litt lett distrahert. Datateknikk er ikke det mest spennende faget å lese til. :ermm:

Skrevet

Hmm.. Hva skal jeg i dag? Driver og mekker en bildepresentasjon av som skal vises under middag med biksopen i dag :p Og det er vel stort sett det jeg skal.. Skal lese litt mer i DOM Scripting nå, bra bok, godt innhold og fin layout :) Det liker man!

Skrevet
Hmm.. Denne tråden er så død i det siste.

*få folk til å prate litt*

Hva skal  Dotten, Anira, Aidskake, arnedokken, MrLeftfield og clvn idag? :)

7047207[/snapback]

hmm, var det da.. Jeg må jobbe med en webside ihvertfall, har en deadline på fredag =( Og jeg er ikke mye motivert nå.. Og så skal jeg se en eller annen film, kanskje Apokalypse Now Redux? Kanskje poker i kveld. Vaske klær ihvertfall. Sette opp en webserver.. Rydde på datarommet.. Bah, er ihvertfall ikke i humør til noe av dette i dag, bortsett fra kanskje poker og et par øl? Tja..

Fikk oppgradert "senga" litt da, nå ligger det en sovemadrass under der også! Nå er det jo nesten behagelig å¨ligge der jo...

Du da mushi?

Skrevet
Skal egentlig studere til fredagens eksamen, men blir litt lett distrahert. Datateknikk er ikke det mest spennende faget å lese til.  :ermm:

7047291[/snapback]

og gjett hvem distraherer :p

7047313[/snapback]

SO5 distraherer.

Skrevet
Faen i helvete. Har blitt sjuk. Orket ikke aa gjoere en dritt i gaar, og i naa sitter jeg paa skolen og fryser som faen mens folk rundt meg sitter i T-skjorter. Faen! :(

7047340[/snapback]

ta på deg t-skjorte da vel!

Skrevet
Du da mushi?

7047319[/snapback]

oj. du skulle mye :dontgetit:

Jeg spiser en litt svart bagett (glemte den, satt her inne :wee: ) og ser på "like a virgin"

Idag skal jeg ingenting. Kanskje spise litt potetgull. Hylo kommer kanskje etterpå.

Skrevet
Du da mushi?

7047319[/snapback]

Hylo kommer kanskje etterpå.

7047360[/snapback]

Om hylo kommer, gidder du å spør om dere skal "ut i skogen og drikke?" :D Bare se om han skjønner hva jeg refererer til :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...