Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hrm: Jeg venter på å jobbe

7030822[/snapback]

Jobb hvor?

7030832[/snapback]

Jeg bor på en gård, derfor må jeg hjelpe med å plukke eple. Noen som vil hjelpe meg?

Skrevet

7030822[/snapback]

Jobb hvor?

7030832[/snapback]

Jeg bor på en gård, derfor må jeg hjelpe med å plukke eple. Noen som vil hjelpe meg?

7030836[/snapback]

Nei, egentlig ikke. :p

Må få i meg no mat nå...

Skrevet

7030822[/snapback]

Jobb hvor?

7030832[/snapback]

7030836[/snapback]

Du kan plukke et eple til meg og sende det med taxi til Sjøvegan. :D

Skrevet

7030822[/snapback]

Jobb hvor?

7030832[/snapback]

7030836[/snapback]

Gård suger :p Har du potetferie? :wee:

Skrevet
Samfunnslære her..... Mye jobbing gitt. :whistle:

7030808[/snapback]

Samfunnslære er digg da... vi bruker bare å diskutere om forskjellige temaer, egentlig ganske artig :)

7030830[/snapback]

Jeg syntes det er innmari spennende selv. Og har veldig lyst til å studere noe videre som er innen det "emnet". Men læreren min er totalt håpløs. Derfor blir det mye selvpugging. Greit nok det å, men savner de gode diskusjonene.. :hrm:

Skrevet
Jeg har fri, jippi. Her sitter jeg med en kopp te og ei kakskiv med salami og lurer på hva jeg skal bruke uka til.

7030928[/snapback]

Du står opp kl 10 på en fridag? Når jeg har fri, så kommer det første innlegget rundtom kl 19.

Skrevet
Jeg la meg seriøst ikke før halv 4 i går. Men jeg ble da ferdig med engelskstilen, hurra :D

7030929[/snapback]

God morgen. :)

Nå har jeg klart å kode om menyen min. Jeg er fornøyd, da den er penere enn den forrige.

Skrevet
Samfunnslære her..... Mye jobbing gitt. :whistle:

7030808[/snapback]

Samfunnslære er digg da... vi bruker bare å diskutere om forskjellige temaer, egentlig ganske artig :)

7030830[/snapback]

Jeg syntes det er innmari spennende selv. Og har veldig lyst til å studere noe videre som er innen det "emnet". Men læreren min er totalt håpløs. Derfor blir det mye selvpugging. Greit nok det å, men savner de gode diskusjonene.. :hrm:

7030880[/snapback]

Så jeg er ikke den eneste :cool::D

Skrevet
Du står opp kl 10 på en fridag? Når jeg har fri, så kommer det første innlegget rundtom kl 19.

7030932[/snapback]

Jeg våknet halv 9 da. Er ikke så veldig rart med tanke på at jeg sovnet klokka 11.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...