Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er jeg en av få som har lyst til å dra i millitæret? :o

Var på sesjon på torsdag, gikk bra det :)

7020007[/snapback]

Hvis du har lyst nå så bør du absolutt dra. Beste tida i livet mitt jeg har hatt :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altfor mange late, mammaavhengige sofagriser her vettu. "Ånei! Må ut i skogen og sånt! Kan jo bli spist av JERV!" "Ånei! Må stå opp lissom, TIDLIG, lissom! HYYYL!"

Endret av Bitex
Skrevet
Altfor mange late, mammaavhengige sofagriser her vettu. "Ånei! Må ut i skogen og sånt! Kan jo bli spist av JERV!"  "Ånei! Må stå opp lissom, TIDLIG, lissom! HYYYL!"

7020074[/snapback]

Mamma og pappa-dalter kalles de ;)

Skrevet
Altfor mange late, mammaavhengige sofagriser her vettu. "Ånei! Må ut i skogen og sånt! Kan jo bli spist av JERV!"  "Ånei! Må stå opp lissom, TIDLIG, lissom! HYYYL!"

7020074[/snapback]

Mamma og pappa-dalter kalles de ;)

7020219[/snapback]

Jeg prøver å ha minst mulig kontakt med foreldrene mine og klare meg mest mulig selv, men jeg vil ikke i militæret uansett. What do you make of that? :ermm:

Skrevet

Kek. Har NRK 2 vært innom HW-LAN?

16:30

LAN 2006

Høydepunkter fra høstens store spill- og datasamling i Hangar 4 på Fornebu. Spill- og datainteressert ungdom møtes i høstferien

Skrevet

LAN 2006

Høydepunkter fra høstens store spill- og datasamling i Hangar 4 på Fornebu. Spill- og datainteressert ungdom møtes i høstferien

Care.. :shrug:

Skrevet
Jeg prøver å ha minst mulig kontakt med foreldrene mine og klare meg mest mulig selv, men jeg vil ikke i militæret uansett. What do you make of that?  :ermm:

7020310[/snapback]

Ingen regel uten unntak ;)
Skrevet

LAN 2006

7020373[/snapback]

Ja, det har de! De er her mer eller mindre hele tiden. De har tilogmed eget avgrenset sted her!

Skrevet

LAN 2006

7020373[/snapback]

Mulig å se dette på Nett-TV?

Skrevet
Mulig å se dette på Nett-TV?

7020422[/snapback]

Hørte en fugl som kvitret om at NRK sin nett-tv var nå en betalingstjeneste jeg.

7020512[/snapback]

Jeg sitter og kikker på NRK nett-tv nå, men har ikke sett snurten av noe betalingsstyr.

Gjest medlem-105476
Skrevet

Veit at NRK har enkelte filmer man må betale for å se.

Skrevet (endret)

NRKs Nett-TV krever betaling for noen filmer og annet "elite-innhold"...

Oppdaterer firmware på N80-en min nå... Er spent på å se om det funker. :p

Edit: Det funket! :D

Endret av SupremeX
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...