Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Buss sucks.

7010321[/snapback]

Du skjønte det til slutt.

7010328[/snapback]

altså, Sonic, Super Mario og litt film og serietitting har reddet meg. Men blir slitsomt.

Kanskje prøve en ordning ved at jeg bor på hybel, og er hjemme i Elverum hver ettermiddag for å trene.. Også drar jeg tilbake til hybelen på kvelden... Får sove leeenge om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når deet gjelder kommentatoren igjen; Jeg har nå sett 40 minutter og han har vært stille i mer enn 3 sekunder, kun 3 ganger.

Skrevet (endret)
Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det!

7010338[/snapback]

Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig.

DON'T FUCK WITH THE JESUS

Endret av Daniel
Skrevet

Når jeg flytter kommer jeg sannsynligvis til å flytte litt mer sentralt. Kanskje leier jeg en leilighet i sentrum sammen med en kamerat. Får se hva det blir til.

Skrevet
Buss som er så gøy? Spesielt i rush-trafikken hvor gjennomsnittshastighet er rundt 2 km/h. Det er gøy det!

7010338[/snapback]

Buss til skolen er koselig, for da får jeg sove en halvtime ekstra. Så klart, hadde jeg bodd nært nok skolen kunne jeg ha stått opp halvannen-to timer senere enn jeg gjør til vanlig, men det er ikke så viktig.

DON'T FUCK WITH THE JESUS

7010365[/snapback]

Etter den filmen kommer jeg aldri mer til og tvile!

Skrevet
Og da gratulerer jeg Julie med fylte år også her! Gratulerer med dagen Julie. Måtte du få en fin bursdag idag!  :fun:

7010441[/snapback]

Jeg slenger meg på den. :)

Tusen gratulasjoner på den store dagen, ikke finn på for mye tull.

:fun:

Skrevet
Å bli SO%-hore burde ikke være et mål i seg selv. Er ikke gøy i det hele tatt. Stjeler all fritiden din.

7010501[/snapback]

Akkurat derfor jeg foretrekker å være SO-hore i skoletida :D

Skrevet
Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli en skikkelig OT baren hore..

Noen her med noen råd?

Jeg er billig og lett å bruke/manipulere så bare kom med tips!

7010468[/snapback]

Det er ikke noe man blir bevisst.. Det er en dark force som plutselig kommer, og en dag uten at du vet det, har du blitt en SO-hore :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...