Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så...man må være troende for å vite hva godt og vondt er, og for å ha følelser?

6955503[/snapback]

jeg får sitere meg selv fra lenger opp: "Ett menneske uten følelser, altså uten sjel, vet ikke hva godt eller vondt er, så defor ikke behov for å kjenne Gud heller. Blir som ett eller annet dyr det da."

Så jeg sier ikke noe om at man må være troende for å ha følelser.

Dette er noe jeg bare har tenkt over.. Mener ikke å påstå det, for jeg kan ikke vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey, da var jeg på jobb, ser at diskusjonen er i gang, gidder ikke å sette meg inn i det hehe.

Imorra er det fredag! Noen planer for helgen?

6955772[/snapback]

Om vi skal begynne å diskutere blir bare tråden stenkt :thumbdown:

Uansett, til helga står det 4 flasker hvitvin i kjøleskapet :) Fredag er konsert, lørdag er bar. JEG SKAL BLI SÅ FEWL::!§!!§"#¤"!&!"#¤ Eventuelt ikke, selv om jeg sikkert blir det :ermm: Skal prøve å ikke være med ei dame hjem denne gangen, eller få uhyggelige meldinger fra 16 årige jenter som vil ha msn adressa mi.

Hva er dine planer da ?

Skrevet (endret)
Imorra er det fredag! Noen planer for helgen?

6955772[/snapback]

Toget inn til Oslo en tur, sløse litt på Platekompaniet.

Ah, også møte dama på Oslo S og ta med henne hjem da, men Platekompaniet er viktigere :p

EDIT:Apropos hvitvin; den anbefalingen du ga meg for et par uker siden var utmerket Neppe, takk. :love:

Endret av Iceman™
Skrevet
Om vi skal begynne å diskutere blir bare tråden stenkt  :thumbdown:

Uansett, til helga står det 4 flasker hvitvin i kjøleskapet :) Fredag er konsert, lørdag er bar. JEG SKAL BLI SÅ FEWL::!§!!§"#¤"!&!"#¤ Eventuelt ikke, selv om jeg sikkert blir det  :ermm: Skal prøve å ikke være med ei dame hjem denne gangen, eller få uhyggelige meldinger fra 16 årige jenter som vil ha msn adressa mi.

Hva er dine planer da ?

6955779[/snapback]

Og hvor gammel var du?

Skrevet (endret)
Hva er dine planer da ?

6955779[/snapback]

Jeg skal ut med en kompis jeg ikke har vært ute med på lenge, så blir nok en aldri så liten bytur.

Ellers så skal e bare gå sammen med folk. slappe litt av til en forandring, jobba vær helg i 5 uker, det er kjipt.

Men nå er jeg friiiii! :love:

Endret av Den store P
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Har du ikke lyst å gå på skole? Begynn i Forsvaret.

Jeg gleder meg til å begynne på skole. Skole er digg.

Skrevet (endret)
Og hvor gammel var du?

6955784[/snapback]

Det er 3 personer på dette forumet som veit det, du får spørre dem.

White, du er :love: Tror du er enesten på forumet med noenlunde samme meninger :p

Endret av Neppe
Skrevet
Har du ikke lyst å gå på skole? Begynn i Forsvaret.

Jeg gleder meg til å begynne på skole. Skole er digg.

6955791[/snapback]

Skole PWNR!

Digger skole jeg, man har det så utrolig greit når man går på skole, alt er mye lettere hehe.

Skrevet
Og hvor gammel var du?

6955784[/snapback]

Det er 3 personer på dette forumet som veit det, du får spørre dem.

6955792[/snapback]

Det er vel ikke tilfeldigvis de samme folka som vet sannheten om Roswell og hvem som drepte JFK?

Skrevet (endret)

Det er iallefall feil å klage på skolen.

Akkurat som folk sutrer for at de skal til tannlegen, når han egentlig gjør deg en kjempe tjeneste.

Selv om det koster flesk og bananer :ermm:

Iceman, nemlig. Top secret.

Endret av Neppe
Skrevet
Jeg tror Neppe er like gammel som meg...eller 1 år eldre.

Am I right?

6955805[/snapback]

Som sagt, jeg mener alderen min ikke sier noe om hvem jeg er. Heller det jeg sier og gjør. Men du er ikke langt unna.

Skrevet (endret)
Jeg tror Neppe er like gammel som meg...eller 1 år eldre.

Am I right?

6955805[/snapback]

Som sagt, jeg mener alderen min ikke sier noe om hvem jeg er. Heller det jeg sier og gjør. Men du er ikke langt unna.

6955809[/snapback]

Jaja men jeg bryr meg ikke om hva du sier å gjør i den forstand, jeg ville bare vite den fysiske alderen din.

Endret av Den store P
Skrevet
Jaja men jeg bryr meg ikke om hva du sier å gjør i den forstand, jeg ville bare vite den fysiske alderen din.

6955810[/snapback]

Alderen er men psykisk er den ikke ?

Skrevet

6955810[/snapback]

Alderen er men psykisk er den ikke ?

6955815[/snapback]

Ikke vis man teller fra det året man er født ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...