Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oj da...

6943758[/snapback]

Her er det no mercy ute og går, bare se på de emnetitelene. Hvor lang tid tar det for folk og fatte at de skal være perfekte, ellers kommer jeg og raider de, vi har egne rettningslinjer for den kategorien. LES DE :innocent:

Skrevet
oj da...

6943758[/snapback]

Her er det no mercy ute og går, bare se på de emnetitelene. Hvor lang tid tar det for folk og fatte at de skal være perfekte, ellers kommer jeg og raider de, vi har egne rettningslinjer for den kategorien. LES DE :innocent:

6943830[/snapback]

satt akkuratt og tenkte på det samme ^^

*slikkerøv*

Skrevet

Var akkurat det jeg tenkte du gjorde, selvsagt :)

smaker det godt - tviler sterkt :!:

djesus... det er da ikke så lett å klare å lage gode emnetitler i den kategorien heller da.

6943865[/snapback]

Det er lettere en du tror skal jeg si deg.

Skrevet
djesus... det er da ikke så lett å klare å lage gode emnetitler i den kategorien heller da.

6943865[/snapback]

Glem det... Kom på at det faktisk er det, men syns du dømte folket en smule for hardt...

Skrevet

6943865[/snapback]

Glem det... Kom på at det faktisk er det, men syns du dømte folket en smule for hardt...

6943877[/snapback]

Bedre med for mye enn for lite, var det en gammel vis man som sa.

Skrevet
Hundre sider på to dager, usannsynlig stor mengde innlegg på kort tid... :D

Tar lang tid å lese alle sidene!

6943923[/snapback]

Hadde aldri orket å lese de jeg altså :p

Skrevet
Hadde aldri orket å lese de jeg altså :p

6943940[/snapback]

Det var litt av jobb, godt dere har ryddet vekk det verste spammet! Lurer på om det er fullmåne for tiden, folk her :grin: for lite!

Skrevet
Hjerte skal da være på høyre side (venstre side om man ser fra avatarens synspunkt). Det er på venstre side hjertet ligger.

6943974[/snapback]

Kunne ikke sagt meg mer enig med deg her.

Skrevet

Det hadde jo vært kult om hjertet heller hadde stått der prikken over i-en står nå. BAre høyere såklart så den passer. Er litt fan av slike hjerter der det egentlig skal være prikk over bokstav. Må såklart kun brukes av jenter. Noe annet blir rart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...