Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri helt forstått poenget med SO trådene jeg. Bare sitte å skrive masse dritt som ingen egentlig gidder lese?!

5992530[/snapback]

Hvis du ikke skjoenner poenget er det ikke verre enn aa holde seg borte herifra :)

 

Det er varmt i Paris. Jeg er sulten. gidder jeg gaa ut og kjoepe mat?

 

*Danse av glede*

5992586[/snapback]

 

det er ikkje varmt der!

reiste der sist sommar

Lenke til kommentar
Jeg har aldri helt forstått poenget med SO trådene jeg. Bare sitte å skrive masse dritt som ingen egentlig gidder lese?!

5992530[/snapback]

Hvis du ikke skjoenner poenget er det ikke verre enn aa holde seg borte herifra :)

5992586[/snapback]

At det var? Jeg sa da aldri at jeg vil holde meg unna tha spammethread from mars jeg?

Jeg sa bare at jeg ikke skjønner hvorfor konseptet er så populært. cheezuz :roll:

 

God no, cre8ive is here! Dask @ my ass plx :dribble:

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg det virker som det er mange som prøver å forlenge e-penisen sin, ved å få et uhorvelig høyt antall poster i denne tråden.

5992580[/snapback]

Det er det desverre.

 

Hvis du ikke skjoenner poenget er det ikke verre enn aa holde seg borte herifra :)

 

Det er varmt i Paris. Jeg er sulten. gidder jeg gaa ut og kjoepe mat?

 

*Danse av glede*

5992586[/snapback]

Beklager at jeg ikke kunne gi deg første post :\

 

 

 

 

cre8ive og wilai: Jeg er ikke ute etter å ta noen, jeg er ute etter at man skal oppføre seg, skriver gjennomtenkte innlegg og ikke bare spy ut det første som ligger på hjernern din.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke skjoenner poenget er det ikke verre enn aa holde seg borte herifra :)

 

Det er varmt i Paris. Jeg er sulten. gidder jeg gaa ut og kjoepe mat?

 

*Danse av glede*

5992586[/snapback]

Beklager at jeg ikke kunne gi deg første post :\

 

 

 

 

cre8ive og wilai: Jeg er ikke ute etter å ta noen, jeg er ute etter at man skal oppføre seg, skriver gjennomtenkte innlegg og ikke bare spy ut det første som ligger på hjernern din.

5992620[/snapback]

Daarlig gjort! Jeg har ikke faatt noen PM engang!

Jeg satt i bilkoe naar den ble startet saa, hadde vel ikke gjort noen forskjell.

 

Til opplysning, fjortissjenter kan ikke skrive gjennomtenkte innlegg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...