Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hihi. Jeg har bare 2200 sider jeg. Slitsomt med så få innlegg per side. :)
Synes det er ok med 20. innlegg per side, jeg. :)

6836382[/snapback]

Skulle ønske vi kunne velge hvordan vi ville ha d i de forskjellige trådene jeg, SO5 går så fort at det er best med 150 inlegg pr side ;)

Skrevet
Noen andre som har problemer med at diskusjon.no er tregt?

6836392[/snapback]

Hvem er det som ikke har det egentlig? Hører alle på msn lista maser om det, pluss at jeg begynner å bli lei settningen "diskusjon.no har tekniske problemer. Venligst prøv igjen senere"

Skrevet
Hvem er det som ikke har det egentlig? Hører alle på msn lista maser om det, pluss at jeg begynner å bli lei settningen "diskusjon.no har tekniske problemer. Venligst prøv igjen senere"
Jepp, riktig.
Skrevet

Diskusjon.no er ikke lenger hva det en gang var, det er bare å akkseptere endringene, endringene og problemene som er blitt nødvendige, for lenge har vi blitt svekket, men vi står klare, klare til å gjenvinne vår tapte ære. Hestenes jenter er lenge pene. Vit dette!

Skrevet

Diskusjon.no, opplever en del database problemer for tiden som drift sliter med å finne ut hva som gjør dette, men de er på saken og jobber effektivt med det så antar det løser seg om ikke så kjempe lenge, i mellomtiden får vi bare klamre oss fast til forumet :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...