Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke noe er bedre enn å kaste ut en kar du har tatt med hjem med en gang du står opp. Ikke noe egg og bacon til frokost her nei, rett ut  :innocent:

6835974[/snapback]

Det minner meg på, jeg må skaffe meg frokost på et eller annat vis. Har ikke handlet mat så kjøleskapet er tomt :(

Skrevet
Ikke noe er bedre enn å kaste ut en kar du har tatt med hjem med en gang du står opp. Ikke noe egg og bacon til frokost her nei, rett ut  :innocent:

6835974[/snapback]

Hehe, sånn det skal være. :)

Skrevet

Ah!

Dritfylla i går, rommet lukter av øl og sprit, her er skitt overalt og jeg har nettopp funnet en lommebok :wee:

Faen, jeg hater å rydde når jeg er fyllesjuk

Skrevet
Ah!

Dritfylla i går, rommet lukter av øl og sprit, her er skitt overalt og jeg har nettopp funnet en lommebok :wee:

Faen, jeg hater å rydde når jeg er fyllesjuk

6836006[/snapback]

Hvorfor rydde?

Skrevet (endret)
Hvorfor rydde?

6836014[/snapback]

Fordi ellers så ser det helt jævlig ut, og jeg skal ha damebesøk her senere :p

Ojoj, jeg har skadet meg også, tror jeg slo i veggen når en fyr sølte øl over meg, var meget smart når man har det armbåndet ^^

Endret av Equerm
Skrevet

Snart skal jeg trene på treningsstudio. De har totalrenovert hele rteningssenteret nå så skal bli digg å se hvordan det er der nå ja :D

Må få takke Rivers for min nye kule avatar.

Skrevet
Snart skal jeg trene på treningsstudio. De har totalrenovert hele rteningssenteret nå så skal bli digg å se hvordan det er der nå ja :D

6836163[/snapback]

Nytt treningssenter, ny avatar? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...