Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skal jeg finne på i kveld folkens ?

6090489[/snapback]

lære deg og kjøre på bakhjulet på scooteren din? hvis du ikke kan det fra før :p

Skrevet

Hva skjer? Sløver fælt etter å ha skrevet 11sider med 12 størrelse i word på skolen.. håper at læreren min blir fornøyd :p Noe bra film nu på tv?

Skrevet
Hva skjer? Sløver fælt etter å ha skrevet 11sider med 12 størrelse i word på skolen.. håper at læreren min blir fornøyd :p Noe bra film nu på tv?

6090530[/snapback]

Bare dritt på TV i kveld. Til og med American Pie.

Skrevet
Ja , du kan bare komme  :)

6090273[/snapback]

Du holder vel til sør for meg?

"Nordavind! Riv meg med sørover!"

Hva skal jeg finne på i kveld folkens ?

6090489[/snapback]

Forhåpentligvis spille BF1942SH med brødrene. Ellers så skulle egentelig vært på byen...

Skrevet

tv viser alltid dårlige filmer når man har ingen ting å gjøre, men når man har dårlig tid og skal borte eller noe sånt da viser tv alltid bra.. HVORFOR?!? OMFG :(

Skrevet
tv viser alltid dårlige filmer når man har ingen ting å gjøre, men når man har dårlig tid og skal borte eller noe sånt da viser tv alltid bra.. HVORFOR?!? OMFG :(

6090633[/snapback]

Derfor.

Skrevet

6090633[/snapback]

Derfor.

6090642[/snapback]

Slik ja.

Skrevet

Jaja. Kjeder meg. Skulle ha gaatt ut med vertssoestern min, men jeg orket ikke. Angrer litt egentlig, men jeg kjente ingen der hun skulle, og det er ikke morsomt aa vaere ute med henne egentlig. Det ender som oftest bare opp i aa drikke mest mulig paa kortest mulig tid. Bae.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...