Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor ofte skal jeg si at 'utannig er oppskrytt'?

6813066[/snapback]

Så mange ganger du bare gidder, men du virker dummere for hver gang du sier det.

6813088[/snapback]

kan så være, men en må jo repetere sannheten til folk lærer av det....

6813092[/snapback]

Så det beste hadde vært om alle sluttet å utdanne seg?

:fun:

Skrevet
NITH Oslo. Koster meg jævlig mye, så jeg er stort sett evig blakk selvom jeg jobber :S Men jaja, alt for teh gaming, vøtt :p

6813059[/snapback]

Er det lett å få jobb som designer av spill nå for tiden da?

Skrevet
Først av alt vi trenger folk som kjører bort søpla vår, det er en av de viktigste jobbene i sammfunnet, for det andre jeg kjører ikke søppel og sitter ikke i kassa på rema, men har kun et år på folkehøgskole etter ungdomskolen og foreldra mine har ikke forbindelser som har gitt meg jobben....

6813089[/snapback]

Mao, du har flaks!

Skrevet
6 timer 5 dager i uken. Vurderer å begynne å drikke kaffe

6813289[/snapback]

Problemet mitt er at jeg aldri får sove mer enn 5 timer, og jeg har værken jobb eller skole. Små-irriterende :hrm:

Skrevet

Dæven, jeg var jo faktisk etterlyst en to-tre sider tilbake her jo, et sikkert tegn på at jeg bør kutte litt ned på SO :dontgetit:

Uansett; tilbringer dagen hjemme i dag, og søren er det ikke godt å sove litt, skal nesten vurdere et par timer til på øret.

Skrevet

jeg vil gjerne sove, men vil også såve inatt så har en et lite problem der. Får vel starte med en kaffekopp vær morgen før skolen å se om det har noe virkning på meg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...