Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok...jeg er litt bak mål for å si det sånn. Glemte allerede at jeg hadde postet linken...må være blind, for meg så det nemlig ut som jarmo nettopp postet den. Beklager. ^^

6789073[/snapback]

Haha :wee:

--

Biffstrimler... tja, vet ikke hvordan. Men en utfordring er jo ikke å forakte.

Skrevet

Thogn83, det er kanskje det mest logiske, men det går litt på kundeservicen òg vil jeg tro. Det er hyggelig av butikkene å tilby seg å ta kostnaden ved et hendelig uhell.

Skrevet
Selvsagt er det samme IP nå, det sier han jo selv. Spørsmålet er om det er samme IP som Zeromac vanligvis har.

6787925[/snapback]

Dere skjønner ingenting.

Jeg er hos Zeromac nå, er på hans pc. Derfor har jeg lik IP som han, skjønner ingen det?

Skrevet
Dere skjønner ingenting.

Jeg er hos Zeromac nå, er på hans pc. Derfor har jeg lik IP som han, skjønner ingen det?

6789725[/snapback]

Jamen. Folk fra forumet finnes ikke i RL. Ergo kan ikke du være hos Zeromac nå.

Skrevet
Over en time siden sist noe ble skrevet her. OMG!

Jeg sitter her og prater med verdens kjedeligste fyr. Herregud, han vil ikke holde kjeft!

6789700[/snapback]

You said you liked my stories. =(

Skrevet
Over en time siden sist noe ble skrevet her. OMG!

Jeg sitter her og prater med verdens kjedeligste fyr. Herregud, han vil ikke holde kjeft!

6789700[/snapback]

You said you liked my stories. =(

6789739[/snapback]

:wee:

Skrevet

Fah. Nettopp skrevet fire sider med engelsk. Sliten i håndleddet.

Nå skal det skrives en presentasjon av en av interessene mine.

Yay :shrug:

Skrevet
Lol finnes det fortsatt folk som skriver med penn og papir?

6789825[/snapback]

Hvorfor ikke? Skriver på pc når jeg har muligheten, men i noen tilfeller passer penn og papir bedre.

Brev f. eks.

Skrevet

6789825[/snapback]

Ifølge norsklæreren vår skal vi ikke bruke datamaskiner på prøver, fordi alle skal stille likt, men det forhidrer jammen ikke alle de andre klassen på skolen i å bruke PC, til og med B-klassen får lov.

Skrevet

6789825[/snapback]

Hvorfor ikke? Skriver på pc når jeg har muligheten, men i noen tilfeller passer penn og papir bedre.

Brev f. eks.

6789836[/snapback]

Lol brev. Hørt om epost liksom? Brev er noe bestemødre skriver og aldri får svar på.

Skrevet (endret)

Det går jo mye raskere å skrive med pc. Dessuten er det lettere å lese. Hvis du mener at håndskrift er mer personlig, så bare bytter du font. :mrgreen:

Endret av Fisker
Skrevet

6789825[/snapback]

Brev f. eks.

6789836[/snapback]

Lol brev. Hørt om epost liksom? Brev er noe bestemødre skriver og aldri får svar på.

6789847[/snapback]

Koseligere å få håndskrevet brev. Basta

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...