Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må vel gå til anskafning av avatar jeg også, skal jeg ha den gamle?

6772505[/snapback]

Husker jeg rett så var din gamle rimelig grotesk og barnslig, så jeg hadde nok gått for noe annet.

Skrevet

6772505[/snapback]

Husker jeg rett så var din gamle rimelig grotesk og barnslig, så jeg hadde nok gått for noe annet.

6772575[/snapback]

Hehe...Får heller snekre sammen noe i photoshop.

Skrevet

6772505[/snapback]

Nei. :D

Skrevet (endret)

Herreminhatt. Nå sitter søstra mi (8.kl) og nærmest griner for et mattestykke hun ikke får til.

Drittunge!

Endret av Marius E
Skrevet
Herreminhatt. Nå sitter søstra mi (8.kl) og nærmest griner for et mattestykke hun ikke får til.

Drittunge!

6772739[/snapback]

Voksent sagt, rett og slett. At folk er drittunge fordi de ikke får til et mattestykke kl halv ti om kvelden.

Skrevet (endret)

Drittunge!

6772739[/snapback]

lol er det vanskelig det mattestykke eller?

Endret av thaLapp
Skrevet

Vel. Jeg foreslo for en time siden at hun skulle drite i stykket siden det var det siste av åtte stykker de hadde i lekse.

Dessuten ville jo hun ha kunnet dette hvis hun hadde fulgt med. :dontgetit:

Skrevet

Yes, jeg er flink! Halvtime med oppvarming på rar maskin og en time med Pilates :love: Damn, det er så utrolig digg!!

Var litt flaut da to stk fra klassen dukket opp ved siden av meg da. Jeg var sikkert helt rød i ansiktet :p

Skrevet (endret)

Du kan jo hjelpe henne med stykket?

edit: Ikke at jeg har noe jeg skulle sagt, jeg hjalp aldri lillebror med leksene; han hjalp som oftest meg. Selv 2MX klarte han, og han er 3 år yngre enn meg.

Endret av SteffyBoy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...