Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Så merkelig at Sleep4Life ikke har oppdaget dette enda.. :hmm:

5992293[/snapback]

Kanskje han aldri vil ... :fun:

Det var vel uunngåelig at SO5 ble opprettet. Etter stengingen av SO4 har det vært anarki her inne.

Endret av Skarstad
Skrevet
WOOOHHOOHHOOO ANDRE SIDE LOL!

5992323[/snapback]

Og vips så ble første person belønnet for spamming i SO5. Tro meg, det kommer til å bli slått ned på så hold dere godt unna.

Skrevet
Nei =D

Det er en SO tråd. Kvaliteten suxzor uansett..

5992361[/snapback]

Kvaliteten er det man legger i threaden selv...hold kvalitet og posten blir kvalitet.

Skrevet
Det er på tide å begynne å diskutere. Synes dere kvaliteten på postene skal stige? :)

Jeg har ikke noe imot det, men la meg sitere LarsP: "Siste Ordet er en meningsløs pjattetråd som kun fungerer som rekrutteringskanal for alle søppelhuene på forumet."

Skrevet

Forumet var temmelig annerledes uten SO, da. Blir sikkert bra å få tilbake, eller hva tror folket?

*publikum tar helt av og hyler av glede*

:)

Skrevet

5992323[/snapback]

Og vips så ble første person belønnet for spamming i SO5. Tro meg, det kommer til å bli slått ned på så hold dere godt unna.

5992362[/snapback]

Hvor går egentlig grensen mellom spam og generelt SO-prat?

Skrevet

Jeg tror vi sparer resten av forumet for problem med spamming og meningsløse utvekslinger om meninger rundt den andre partens utseende og kapasitet til å utføre enkelte handlinger.

Skrevet (endret)

5992323[/snapback]

5992362[/snapback]

Koffor kan ikke eg svare deg på PM? Skriver det her istedet da. Var bare en uskyldig spøk, men skal ikke skje igjen .. :whistle:

Endret av Pinguvin
Skrevet

Det første som slo meg da SO4 ble stengt var "Yahoo!", men så tenkte jeg meg om,og fant ut at dere SO-geeks bare vil forpeste resten av forumet. Fint at SO5 ble opprettet nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...